Stratos Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Actionbilde fra Gokartbanen. Bildet er tatt håndholdt, fulgte karten med kameraet mens jeg tok seriebilder. Ikke det mest egnete utstyret for sportsfoto innendørs, og bildet er tatt gjennom et vindu oppe på et galleri et stykke unna. Ønsker også kommentarer på utsnitt etc. Har ikke etterbehandlet noe særlig, er ganske ny på sånt. Tar gjerne i mot tips! Objektiv 16-85 VR (på 85mm) 1/20s F5,6 ISO2000 Føreren på bildet er Tommy Rustad. V2: Endret 30. desember 2008 av Stratos Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg ville prøvd å kutte noe av det som er bak personen, sånn at du får mer lufta forna bilen enn bak Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Er ikke så mye mer bilde foran der. Forsøkte meg med en ny versjon, litt mer bredere.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Er ikke så mye mer bilde foran der. Forsøkte meg med en ny versjon, litt mer bredere.. Du trenger ikke noen mer bilde foran bilen enn det er du trenger bare å ta bort noe bak bilen. Endret 30. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bildet ser ganske fartsfylt og fint ut det. Jeg kan være enig i at det burde vært litt mer luft foran enn bak, men beskjæring vil fort ødelegge formatet her. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Bildet ser ganske fartsfylt og fint ut det. Jeg kan være enig i at det burde vært litt mer luft foran enn bak, men beskjæring vil fort ødelegge formatet her. Hmm, jeg forsøkte det først, men synes det ble trangt... Noen forslag til etterbehandling? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bildet ser ganske fartsfylt og fint ut det. Jeg kan være enig i at det burde vært litt mer luft foran enn bak, men beskjæring vil fort ødelegge formatet her. Hmm, jeg forsøkte det først, men synes det ble trangt... Noen forslag til etterbehandling? Reduce Noise kanskje, men ellers bra Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Reduce noise?! Hvorfor skal bildene alltid være så prikkfrie? Jeg synes støyen passer meget godt inn i bildet, og gir det hele ett røffere utrykk. Bra! Er enig i at bildet er litt vel sentrert, kanskje kan du croppe vekk noe bak og oppom motivet? Viss du fjerner reklamen over go-carten i tillegg til litt åpenrom bak motivet, så vil jo formatet være nesten det samme som på orginalen? Dette er bare mine meninger, men likte absolutt bildet. Er det flere enn meg som føler en trang for å kjøre Go-Cart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå