Gå til innhold

Musikk: Ny låt, denne gang med orgel.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kymre, du er blant de mer talentfulle som poster her :)

Du har en flott vokal og låta er en nokså god demonstrasjon av hva du er god for. Vi husker jo alle "Heal You", som var veldig god.

Anlegget jeg hører låta på nå er litt dårlig og vil derfor ikke kunne være rettferdig for å dømme låta fullstendig, selv om jeg kalte den "nokså god" lenger opp. Men det lover i alle fall bra mtp den skrale lyden på høyttalerne her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Forvillet meg inn på last.fm siden din igjen etter at jeg ble anbefalt free download av en av de nye sangene dine og må bare si at det du gjør er utrolig bra!

Hadde fra før begge versjonene av Heal You og Zombieland og har nå komplettert med All That You Want, Real Love og Sweet Lies som surrer og går i skrivende stund. Sistnevnte hadde noen partier som var litt for "hard" for meg, men også et par veldig gode partier som jeg likte godt (edit: hørt på den et par ganger nå og liker den bedre og bedre, måtte visst bare vende meg litt til den). Resten av sangene dine syns jeg rett og slett er gjennomført gode, har ikke særlig stor erfaring i hverken musikkskapning eller musikkanalyse, men anser meg selv som over middels interessert i musikk og og jeg liker det jeg hører. :)

Du har forresten blitt anbefalt av meg litt rundt omkring og du kan nå blant annet skryte på deg å ha lyttere i Sveits. :p

Stå på og fortsett som du gjør!

Har forresten to ønsker: 1. Hadde det vært mulig å få coveret til Real Love (EP) i god kvalitet? 2. Kunne du sendt meg høykvalitetsversjoner av sangene dine? 128 kbps mp3 er liksom ikke det helt store. (ta kontakt på PM hvis du ikke vet hvordan du skal får sendt dem)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Bare hyggelig. :)

Har du forresten noen planer om å spre musikken din litt mer aktivt? Foreløpig finner man den "bare" på steder som last.fm, urørt og myspace som kanskje ikke er den bredeste spredningskanalen selv om man når ut til en del med last.fm-anbefalinger og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...