abbflex Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Noen som har noen erfaringer med dette tv? Har tenkt å kjøpe meg et billig 50" og man kommer vel ikke billigere unna enn dette? Men det har vel kanskje sin grunn? Bruk: Fotball, ps3 (mest sportsspill som fifa09 og nhl09) og noe film. Ser svært sjeldent på vanlig tv hvis ikke det er noe sport, hehe. Sitter 5-7m unna. har et stort stuevindu rett ved siden av , men kommer ikke sollys direkte inn da jeg har stor veranda med tak og sola kommer ikke inn under der. (vurderer å ommøblere til ingen vindu og 4m unna tv) Håper noen har no fornuftig å si til meg:) om det er HD-ready eller Full HD bryr jeg meg ikke om siden jeg ikke ser forskjell når jeg sitter så langt unna uansett og skal bare ha noe billig nå. https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Endret 30. desember 2008 av abbflex Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eneste fornuftige jeg har å si er vel at en slik skjerm vil ha en veldig svak "svart" farge, samt ha en dårlig kontrast osv. Prisguiden oppgir tydeligvis at denne skal ha "100000:1" i kontrast, noe jeg finner svært usannsynelig og mer sannsynelig en skrivefeil, skal vel bære 10000:1 noe som ikke er så ille, samt er det dynamisk da. Hvis du ikke er alt for kresen så kjøp i vei for all del, har 2 HDMI utganger, VGA for pc. grei kontrast. Og dette til en sum av litt over 8000,- . Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eller legg på en tusenlapp til og få en veldig bra skjerm "spesielt" viktig når den er så stor... Se hva jeg har skrevet her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1053765 Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for tilbakemeldinger. Jeg leste disse i stad og dro ut for å kikke og handle. Kikket på både LG og Samsung engang til, men endte opp med å kjøpe alnternativet som hang ved siden av, hehe. Har lest og hørt mye bra om Panasonic så gikk for den. https://prisguiden.no/product.php?v...productId=95435 10995kr Kjøpte på elkjøp så har jo 30dagers returrett så hvis noen mener at jeg har kjøpt et dårlig tv og mener jeg heller burde gå for LG PG3000 som var i samme prisklasse hos elkjøp så vil jeg gjerne høre det:) Eller hvis det er no ros å gi panasonic tv gjerne kom med det også. Abbs Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Vel PG3000 er før modellen av PG6000 som jeg anbefalte til deg.. PG6000 er klart bedre med sin nye bildeprosessor. PX8 som du valgte er en eldre modell av Panasonic med den eldre bildeprosessoren VReal 2 kontra VReal 3 som sitter i PX80 og PZ serien men er en grei skjerm selv om den ikke når opp til PG6000 både design og utstyr men leverer et greit bilde. Det koster å kjøpe hos Elkjøp men du betaler da 1000,- mer for en dårligere skjerm grunnet dette selv med samme garanti og reklamasjonsvilkår men det er ditt valg selvsagt.. Endret 30. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
ingebil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilke reklamasjonsvilkår? Greit at man kan returnere produkt til nettbutikker, men hvem betaler returfrakten ? Jeg synes det er greit å ha en person i butikk å forholde seg til. Også enklere å klage til et ansikt, og ikke et tlf. nummer. Er også så utolmodig at har jeg bestemt meg for å kjøpe et produkt vil jeg ha det i går. Å vente på postmannen er ikke gøy.... Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk igjen, Jada-Jada. Nå har jeg teipet sammen esken igjen (hadde ikke tatt TV opp av esken enda) og kjører snart ned til Elkjøp igjen og bruker returretten min. Så bestiller jeg nok da heller et LG PG6000 på nettet og venter heller de dagene det tar før det kommer. Ingebil: Jeg er også slik som deg og vil helst ha ting i går, men hvis PG6000 er mer moderne teknologi og et såpass mye bedre TV så må jeg nok bare stenge meg selv inne et sted og vente på postmann banker på Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilke reklamasjonsvilkår? Greit at man kan returnere produkt til nettbutikker, men hvem betaler returfrakten ? Jeg synes det er greit å ha en person i butikk å forholde seg til. Også enklere å klage til et ansikt, og ikke et tlf. nummer. Er også så utolmodig at har jeg bestemt meg for å kjøpe et produkt vil jeg ha det i går. Å vente på postmannen er ikke gøy.... Bruker du angreretten må du selv betale frakta selfølgelig Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hvilke reklamasjonsvilkår? Greit at man kan returnere produkt til nettbutikker, men hvem betaler returfrakten ? Jeg synes det er greit å ha en person i butikk å forholde seg til. Også enklere å klage til et ansikt, og ikke et tlf. nummer. Er også så utolmodig at har jeg bestemt meg for å kjøpe et produkt vil jeg ha det i går. Å vente på postmannen er ikke gøy.... Du har 5 års reklamsjonsrett i Norge og du har 2 års garanti på en tv og i dette tilfellet så er det LG/nettbutikken som står for ansvaret. Ja du må evt sende et produkt til nærmeste verksted ved reklamasjon men frakten blir dekket av nettbutikken i de første 2 årene evt videre av LG ved feil ved produktet. Ved sendingen så benytter du Tollpost som kommer og henter din tv hjemme hos deg og Elkjøp henter også produktet og vidresender det til samme verksted med Tollpost evt annen transport. Ved angrefrist så må du dekke kostnaden selv men dette slipper du ved å støtte din lokale el forhandler med 30 dagers returrett men sammtidig har du betalt returen 3/5 ganger grunnet prisen er såpass mye høyere på produktet du kjøpte... Takk igjen, Jada-Jada. Nå har jeg teipet sammen esken igjen (hadde ikke tatt TV opp av esken enda) og kjører snart ned til Elkjøp igjen og bruker returretten min. Så bestiller jeg nok da heller et LG PG6000 på nettet og venter heller de dagene det tar før det kommer. Ingebil: Jeg er også slik som deg og vil helst ha ting i går, men hvis PG6000 er mer moderne teknologi og et såpass mye bedre TV så må jeg nok bare stenge meg selv inne et sted og vente på postmann banker på Godt valg abbflex Endret 30. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå