mcgroven Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Free Radical kan ta med seg flere spill i sitt eget dragsug. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Om verden mister ett til star wars spill, så må jeg nesten si at det er bra... Det begynner å bli en god del av dem opp igjennom tiden... Man trenger ikke ett til.. Desverre.. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Man trenger da virkelig fler star-wars spill. Bare de blir bra. Jedi Academy II eller noe hadde vært mye bedre. Det spillet satt jeg seinest og spilte i går. (Jedi Academy så klart) De virkelig gode star wars spillene går man jo aldri lei. Det samme kan jo og sies om Jedi Outcast å. Endret 30. desember 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja håper de bruker "Dagens Grafikk/Fysikk" teknologi for å freshe opp spill. Eksempel er jo Lotr: Conquest =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi trenger ikke flere dårlige Star Wars-spill noensinne. Det vi trenger er Tie Fighter 2. Lenke til kommentar
ALV Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det vi trenger er at de lar Tie Fighter ligge av respekt for en gammel slager. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg vil nå ha et nytt SWBF jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selvsagt trenger en flere Star Wars spill. Hva skal Lucas leve på hvis ikke spillene går bra? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi trenger ikke flere dårlige Star Wars-spill noensinne. Det vi trenger er Tie Fighter 2. Den er jeg med på! Spiller Tie Fighter fortsatt etter alle disse årene og en etterfølger med dagens grafikk hadde vært helt rått! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selvsagt trenger en flere Star Wars spill. Hva skal Lucas leve på hvis ikke spillene går bra? smile.gifHan kan se til helvete å lage star wars 7, 8 og 9 Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 håper at star wars battlefront 3 blir noe av...... elsker serien Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kriseutvikler jobbet med Star Wars-spill Oversettelse av Crysis utvikler? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tja, alt de trenger for å overleve finanskrisen ville vært å slippe "Jedi Knight: ********" men en stabil motor og en good nok mulighet til modding og ingen DRM, og gjøre den kjørbar på de 3 store OS'ene. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 er dette selskapet som sto bak Haze til PS3? i såfall kan selskapet godt forsvinne for mine del.. opphypa kjedelig og plaget av bugs.. virker ikke som de har gitt noe spess til industrien uansett. godt nyttår folkens. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva med Haze 2? Hvor blir det av? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 er dette selskapet som sto bak Haze til PS3? i såfall kan selskapet godt forsvinne for mine del.. opphypa kjedelig og plaget av bugs.. virker ikke som de har gitt noe spess til industrien uansett. Hva med TimeSplitters serien og Second Sight? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) er dette selskapet som sto bak Haze til PS3? i såfall kan selskapet godt forsvinne for mine del.. opphypa kjedelig og plaget av bugs.. virker ikke som de har gitt noe spess til industrien uansett. godt nyttår folkens. Tja, de lagde det beste skytespillet til forrige generasjons konsoller etter min mening (Timesplitters 2). Endel av nøkkelfolka i selskapet jobba forøvrig i Rare før, der de var med på å lage blant annet GoldenEye 64, så det er dyktige folk det er snakk om. (Noen av dem hvertfall. ) Endret 2. januar 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 DE MÅ LAGE SWB 3!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg hadde ikke hatt noe mot et nytt Jedi Knight-spill. Jedi Knight 2: Jedi Academy var legendarisk. Å sable ned Storm Trooper etter Storm Trooper og andre slemminger var rett og slett diggbart. Hovedbosser som Django Fett var jo også artige, om en litt irriterende til tider. Men det gikk jo alltids til slutt. For ikke å snakke om hvor bra multiplayer de spillene hadde (om enn litt mange ufine fjortiser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg