nettii Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei. har ei rottweiler tispe på 13mnd,som er frisk og rask. Men i det siste har eg set a hun har fått ei slags "vorte/utslett" under haka. Det har vokse litt. det vokser ikkje utover,men blir breder. Ser også at det ikkje vokser hår der. er ikkje so veldi stort. ca en halv cm. Hun er ikkje plaget av at eg tar på det.... det er litt rødt. hva kan det vere? har hun bare blidt bitt?, utslett?,vorte?,infeksjon? er dette vanligt? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 sikkert ikke noe alvorlig...men jeg er ikke veterinær akkurat... ring til veterinæren og spørr Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Begge mine har en sånn slags liten klump på undersiden av underkjeven, jeg vet ikke om det er denne du beskriver eller en annen klump som er "ekstra"? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 legger ut 3 bilder her, litt vanskeli å sjå. men maby someone have a clue? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Huh, den var rar. Ser ut som hun har noen andre "klumper" på haka også? Jeg ville sjekket opp med en veternær, bare for ro i magen Lenke til kommentar
nettii Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 ja eg trur eg må gjer det. skal fylge med det no ei vekes tid først for å se det ann litt. har skiftet matskål no. hørt at noken sei dei kan få irritasjon ta plastikk. Lenke til kommentar
Right Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dyret her fikk noen lignende flekker da han fikk skabb. Men sjekk med veterinæren, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå