levlex Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kontrabeskjed fra Sony Ericsson sikrer liten sjarmør over nyttår. Les mer Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 512 MB minnekort er rett og slett latterlig å sende med Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 kan virkelig ikke vente, denne interreserte meg...... NOT Lenke til kommentar
Miisu Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kjempe fin telefon for oss som kjøper telefon for telefonens skyld. Også ser den litt finere ut enn mange andre :-) Jeg vil tippe at 512 MG holder i massevis for 90% av befolkningen. Men: skulle gjerne sett at G705 kom også. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kjempe fin telefon for oss som kjøper telefon for telefonens skyld. Også ser den litt finere ut enn mange andre :-)Jeg vil tippe at 512 MG holder i massevis for 90% av befolkningen. Men: skulle gjerne sett at G705 kom også. 512MB holder i massevis for 90%?!?!?! av befolkningen? For 2 år siden kanskje. 2GB holder nok til 90% av befolkningen tenker jeg. Denne mobilen har 3,2 MP kamera og MP3 mulighet, da holder det ikke med 512MB, Burde ha 2GB, kanskje man klarer seg med 1GB. 512MB er en vits, kunne ha spart seg å sende med det. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var jeg som skrev det over, Milt var bare innlogget her desverre, my bad. Seth Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Haha kan ikke huske å ha postet her nei, seth Det gjør ingenting. Er forøverig enig utsagnet ditt om minnekortet. 512MB er ikke akkurat all verden. Det fungerer hvis du bare tar bilder, men ikke hvis du skal spille musikk på den også. Lenke til kommentar
-ad- Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det som er kanon er jo at den er smal og lett og ikke minst kjempebra å skrive meldinger med. Prisen er ikke så gale. Spiller det egentlig noen rolle hvilken minnebrikke som følger med?? De fleste har hatt en eller to tlf nå og hva skal du da med mange minnebrikker på 1-2-4gb (..eller hva man enn har)? Og hvis ikke man har et minnekort fra før av koster det heller ikke skjorten å kjøpe seg ett 1 eller 2gb-kort. Ser bra ut denne her og den kommer nok til å treffe folk som er litt lei av de store telefonene som er kanskje noe mer enn det folk flest trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Kjempe fin telefon for oss som kjøper telefon for telefonens skyld. Også ser den litt finere ut enn mange andre :-)Jeg vil tippe at 512 MG holder i massevis for 90% av befolkningen. Men: skulle gjerne sett at G705 kom også. 512MB holder i massevis for 90%?!?!?! av befolkningen? For 2 år siden kanskje. 2GB holder nok til 90% av befolkningen tenker jeg. Denne mobilen har 3,2 MP kamera og MP3 mulighet, da holder det ikke med 512MB, Burde ha 2GB, kanskje man klarer seg med 1GB. 512MB er en vits, kunne ha spart seg å sende med det. Skjønner ikke poenget med å kritisere SE for å sende med 512MB minnekort. Skal alle mobiler skreddersys til dem som trenger mer lagring eller? Så og si alle mobiler idag har kamera og mp3 muligheter men tviler på at det er så fryktelig mange som trenger mer enn 512MB uansett. Endret 24. januar 2009 av Kron Lenke til kommentar
hessel Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tråden for Sony Ericsson T700 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte mener tlf. er dårlig på grunn av - etter enkeltes mening er for lite minnekort. Dere burde da heller gå for helt andre tlf.med minne nok. Og som andre har nevnt så er det jo bare å kjøper mer minne. T 700 er en klassisk og pen tlf. som holder til og ringe med ta et bilde m.m. Bruk hue før dere legger ut masse preik pga.et minnekort! Skjerpings!!! Et bilde krever langt mer med 3.2 mp. enn en sang! Endret 15. februar 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg