Nerdiboy Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har tele2 samme dekning som Bluecom eller oppgraderer de sentralene selv slik som ngt? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har tele2 samme dekning som Bluecom eller oppgraderer de sentralene selv slik som ngt? De har ikke samme dekning, men de leier seg inn på samme utstyret som Bluecom. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det stemmer ikke at Tele2 leier seg inn på samme linjer som Bluecom. Tele2 velger selv hvilke sentraler dem vil leie seg inn på. Sentralen jeg tilhører er nettopp utbygd. Jeg ville ha Tele2, men dem har desverre ikke leid seg inn på denne sentralen. Det fikk jeg vite etter en samtale med Tele2. Jeg har nå bestilt bredbånd av Bluecom. Tisacali UTGÅR med den kundeservicen dem tilbyr. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det stemmer ikke at Tele2 leier seg inn på samme linjer som Bluecom. Tele2 velger selv hvilke sentraler dem vil leie seg inn på. Sentralen jeg tilhører er nettopp utbygd. Jeg ville ha Tele2, men dem har desverre ikke leid seg inn på denne sentralen. De leier seg inn på samme utstyret på de sentralene som de tilbyr ADSL på. Jeg har spekulert på om de kun tilbyr på sentraler hvor det er alternativer til Telenor Networks sitt fibernett mellom sentral og Tele2 sitt stamnett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå