Glasscola2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I en diskusjon om hvorvidt en 14-åring skal få være hjemme alene for å feste på nyttårsaften er MEDLEM1 for, mens MEDLEM2 er imot. Han er heller ikke myndig, så det er opp til foreldrene. Det virker som folk flest som har vært 14 og ikke lenger er det vet at man i denne alderen ikke har rett på å bestemme hvor man skal være, om man skal være med på ferier eller om man får være hjemme alene. En naturlig del av oppveksten er å være med på familieferier man ikke vil være med på. Så hvis faren sier at ungen må ta gi han en god handjob, så er loven slik og han må gjøre det? (Ja, jeg er litt barnslig nå etter et "par" glass med vin og en god del pils.) Nå er det ikke vi som er full på en mandagsnatt, men at en 14-åring ikke skal bestemme over livet sitt er ganske standard. At du sammenligner å nekte en 14-åring å være hjemme alene for å gå på fest framfor å være med familien på fjelltur med å gi faren en håndjobb er direkte forstyrrende. Kanskje jeg har fått i meg litt mye Urge, men jeg lo! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg tenkte meg at den kom til å ende opp her Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Haha, Regna og med at denne havnet her Edit: leif Endret 30. desember 2008 av Ghostflyer Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 En smule morsom var den, men som argument i "saken" var den som snytt ut fra en full ape hengendes opp-ned fra verdens høyeste tre med en trompet i hånda og bøtte på hue. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Så den der jeg også Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg kunne nok smilt av denne, men pedospøker blir for tung kost så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En smule morsom var den, men som argument i "saken" var den som snytt ut fra en full ape hengendes opp-ned fra verdens høyeste tre med en trompet i hånda og bøtte på hue. lo mer av den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes nå alle innlege til visse personer i den tråden burde blitt quotet her inne Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg lo.. ..nå skal det nevnes at også jeg har drukket urge Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den var morsom ja. Nå kan det ha at jeg har drikki Fanta (med sukker) da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå