Gjest Hemmelig_Idiot Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vel dere som har lest min forige post der jeg klinte med vennien min så går det bedre nå X1=Dama Z1=Venninen Z1 vet ikke at jeg og X1 er sammen får dere nye, Har følt de rådene som sa jeg burde snakked med Z1 og vi gjorde det og på en merkelig rar måte er vi blitt bedre venner tror jeg 0_O ikke spør hvorfor fordi jeg har ingen ide Vi gikk tur en dag og jeg pratet om det litt *hu prater ikke så mye om det* og jeg bare spurte om vi skulle bare være venner får øyeblikket som ting var og hu var enig i det + det og holde dette får oss selv, Vi er veldig gode venner og jeg tror dette er det beste som kunne ha skjed, med tanke på at X1 ikke får vite noe og jeg vet det var galt *pratet med folk* men funnet ut at det var ikke så galt at jeg bør si det og risikere et helvete uten like *rykter + ting ikke direkte det jeg gjorde* så var det best og holde det sånn Meg og Z1 er enda venner og går sammen titt og ofte så der tror jeg ting gå ganske greit Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Og du tror fortsatt at hun ikke vil si noe når hun får vite at du og x1 er sammen altså? Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig_Idiot Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Og du tror fortsatt at hun ikke vil si noe når hun får vite at du og x1 er sammen altså? Når den dagen kommer så er det nok om en stund og vi kommer nok ikke til og fortell hvor lenge vi har vært sammen så nei Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jaja.. bra å høre at ting er bra akkurat nå.. Hold oss oppdatert når dama di får vite det da. Lykke til videre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle likt å ha sett det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For all del ikke gjør Z1 sur! xD (Erfaring av en film jeg så, haha) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hoho, denne bomben kommer nok til å smelle en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå