Gå til innhold

noen spørsmål om splinter cell.

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

i en artikkel om SC convictions står det "UbiSoft Montreal står bak to av de tidligere SC-spillene, det originale, samt Chaos Theory." hvem lagde nr 2 da? fordi at det var i mine øyne forferdelig. hvem står bak double agent?

itavisen skriver også "Splinter Cell Conviction (Xbox 360)" er det kun til 360? eller var det ingen ps3 da?

til splinter cell 1 så kunne man laste ned baner via live. går det på xbox 360? er det mulig å få dem på en plate? er det single player baner til de andre spillene?

kan man spille gjennom spillet via live på enten chaos theory eller double agent?

det ble kanskje rotete og noen rare spørsmål, men jeg takker på forhånd på svar.

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chaos Theory (nr 3) hadde en spennende og rimelig velfungerende multiplayerdel. Husker bl.a. at man kunne spille 2 vs 2 hvor 2 stk spilte i "Splinter Cell-view" (altså tredjeperson) mens de 2 andre spilte i førsteperson og hadde en FPS-approach til spillet. Ultrakult!

Nr 2, Pandora Tomorrow, ble om jeg ikke husker feil, utviklet av Ubisofts studio i Shanghai. Spillet var, som du sier, skikkelig dårlig, og jeg var nesten ved å la vær å spille Chaos Theory, men det ga meg virkelig en overraskelse ved å være så bra!

Jeg likte også Double Agent svært godt, men har aldri prøvd det i MP, bare rundet det i SP noen ganger. Ser frem til Conviction, og håper det kommer snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...