morgan_kane Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 kan noen lage et oppsett som klarer å dra hd filmer i full kvalitet? skal være så billig som mulig. blir også å bruke PCen til litt gaming så hadde vært greit å vite hvor brae spill den klarer også da. trur ikke eg treng å komme med mer informasjon i og med at mine eneste krav er billig og skal klare hd filmer i full kvalitet. einaste e at eg regne med å ha 2-3 TB med lagringsplass. må tåle og stå på i flere uker, måneder uten å overopphete eller noe sånt. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den skal brukes til å kjøre elr streame hd filmer? Hva er budsjettet? Skal du ha 3TB med lagring? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilke spill håper du å kunne spille? Har støy noe å si? Skal du bygge selv? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her er et oppsett, https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90133 Hvis det blir for dyrt, så kan du bytte ut HD4870 med HD4850. Å mindre lagringsplass, tenkte 1,5 x2 i raid hadde vært greit, men litt dyrt. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 djiiisus! overkill på gang her! skal du bare se filmer så ville jeg kjøpt one alla denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10222 med bluray drev og ett skjermkort til 500-1000kr... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Denne tror jeg svarer på de meste av kravene dine, samt noen forutsetninger. la til bluray spiller, vett ikke om du trenger det eller hva du gjør? pcen er basert på stabile komponeter som skal takle det hd film med glans, samt kunne stå på i mange måneder uten overopphetting osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå