Inception_ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilke kjølere passer til i7-serien med prosessorer? Rett og slett.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Her er noen som Komplett.no har. I utlandet får du tak i noen også. Endret 30. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Oi, de har fått på plass en kategori der ja. Nei, jeg setter sammen noen PCen for noen kompiser.. blir vel totalt en 50 000 sikkert.. Så skulle smelle i noen dugelige kjølere også. Men er usikker på om TRUE kommer med monteringskit rett fra butikk eller om du faktisk må kjøpe dette utenom. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har iallefall sett TRUE til i7 i utenlandske butikker. Håper denne kommer til Norge snart. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Er mange produsenter som kom med nye fester til kjølerne sine. Så du trenger ikke nødvendigvis kjøpe spesielle kjølere. Edit: feil eksempel Eksempel Endret 31. desember 2008 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Ja, de har annonsert at de skal selge monteringskit også.. Men det er litt dårlig info i de norske butikkene. Jeg bruker Xigmatek selv, de har like gode kjølere for halve prisen.. Men de er det 775 pushpins only, montert rett på selve kjøleren. Ser komplett hadde noen noctua kjølere til en LATTERLIG pris. De er helt uaktuelle. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er du NØDT til å handle i Norge da? Det koster max 10 dollar for en slik monteringssak, så det for du jo momsfritt. I tilleggg er det flere butikker som har raskere levering fra USA til Norge, enn fra meg til naboen med posten Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Nei, for all del.. Handler mye fra utlandet altså. Men jeg hadde kanskje brydd meg litt mer hvis det var mine egne PCer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hehe, det er nok sant Men som du ser, er ikke vanskelig å finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå