BaltusBrun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei. Sitter med et lite problem i fanget. min iPod touch som jeg har diverse Applications på vil rett og slett ikke åpne seg. Det kommer bakgrunnen tin spillet også lukker appen seg med en eneste gang, noen som har det samme problemet? Takk for svar Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det en Jailbreaket iPod med programmer fra Installer eller er det 2,0 versjonen? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Nyeste versjonen med App innstaller Hjelp meg! Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Prøvd å slå av og på? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Ja, Proovd alt det logiske, Skru av, Gjennoprette settings osv. Ingen har samme problem? Mystisk Lenke til kommentar
kaikaikai Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kanskje litt sent. Men jeg har akkuratt samme problemet Jeg skjønner absolutt ingenting. Bakgrunnen viser i 5 sec, akkuratt som om applikasjonen laster, og så plutselig kommer jeg tilbake til hovedmenyen. Gjelder kun nedlastede programmer. Lenke til kommentar
Mikaelp Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 vist app'sene er kjøp med to forskjellige brukere virkere bare de som er kjøpt sist... altså du MÅ installere alt fra en bruker Lenke til kommentar
kaikaikai Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg har kun en bruker, og installerer programmene fra app store på iPod'en. Jeg har lagt merke til at det skjer kun når jeg kobler iPod'en til pc'en. Hvis jeg har lasta dem ned før tilkobling, og så kobler til PC'en så slutter de å fungere. Lenke til kommentar
Mikaelp Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 jeg har kun en bruker, og installerer programmene fra app store på iPod'en. Jeg har lagt merke til at det skjer kun når jeg kobler iPod'en til pc'en. Hvis jeg har lasta dem ned før tilkobling, og så kobler til PC'en så slutter de å fungere. da må du eventulet synce appsene fra pc... eller så vet jeg ikke hva problemet er:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå