Gå til innhold

Nyttårs Raketter !

Carloz89

Anbefalte innlegg

1. Hvilke pakke burde jeg kjøpe?

2. Noen som har en formening om hvorfor vi ikke får ha vanlige raketter med pinne i norge?

Hjelper det? skaper trafikk noen drar jo til sverige ^^,

3. Hva er høydepunktet ditt men nyttårsafte?

4. Hvet du va nyttårs ønsket ditt er for noe?

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det er jo alt etter hva du gjør det til. Selv kjøper jeg et stort effektbatteri til 1000-2000kr og slenger det på kl 23.59 siden det som regel varer i over 1 minutt :p

2. Jeg er for så vidt glad for at det er forbudt. De fleste nyttårsrelaterte branner skyldes pinneraketter og glødende pinner som lander på hustak og lignende.

Og det er forbudt å ta med alle former for fyrverkeri fra vårt naboland uten spesiell tillatelse.Blir man stoppet kan man ende opp med politianmeldelse.

3. Stemningen. Man tar seg noen øl , sitter med venner/familie og nyter de enestående fargeeffektene på himmelen.

4.Ja det vet jeg :)

Lenke til kommentar

sier takk for tipsene jeg har fått her :) setter fortsatt pris på mange flere :)

Håper på en sky fri himmel slik at det er klart og fint ute når rakettene blir skutt opp :)

- Nyttårshilsner annbefales og sendes ut tidlig i fjord ble det problemermed meldings sentralen ^^,

God jul og et godt nyttår til alle :)

Har selv kjøpt et stort batteri og en pakke med mye dill og dall =)

Lenke til kommentar

Europris har fyrverkeri til hyggelige priser, kjøper nesten bestandig der. det funker stortsett bra og er like bra som det dyre i flere tilfeller. kjøper aldri et bateri til over 500kr uansett hvor bra det er. hvis den har 1000 skudd så må jeg vurdere da. liker smell :p

noen som har prøvd å dele opp et batteri og sette på pinner? har fyrt av en batteri skudd i handa men har aldri sette den fast på en pinne.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...