Warz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har sett litt rundt på nettet, men ikke funnet noe som er bra nok. Noen som har erfaringer med dette? Trenger et script som jeg kan bruke til å lage en database over alle filmene mine, hvem jeg har sett, og annen info... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg bruke Delicious Library på min Mac, fungerer utmerket. Et alternativ til det på Windows-siden skal visst være MediaMan, Libra er også et gratis alternativ. Jeg har ikke testet noen av disse på Windowssiden men kan trygt anbefale Delicious Library. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 hei, takk for linkene, men jeg glemte å si at hovedpoenget er at jeg skal kunne kjøre alt fra webserveren min (som kjører linux), trenger derfor et script som kan kjøres på web. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kjøres? Hva mener du? Du skal legge til, redigere og alt det der på en server? Delicious Library kan publisere biblioteket til nettet om det er det du er ute etter. Er usikker om de andre kan det, men skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kjøres? Hva mener du? Du skal legge til, redigere og alt det der på en server? Delicious Library kan publisere biblioteket til nettet om det er det du er ute etter. Er usikker om de andre kan det, men skulle ikke forundre meg. Dette er kategorien for webprogramvare. Han vil med andre ord kjøre det som en webapplikasjon, ikke som en desktopapplikasjon. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg tror ikke en webapplikasjon vil være fullt så funksjonsrik som disse programmene jeg har nevnt. Bare det å kunne legge til ting ved hjelp av strekkoder og webkamera er svært fint. Men om du synes mine forslag er noe som ikke vil være av verdi, trykk rapporter-knappen så kan en moderator gjøre en vurdering. Endret 30. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Warz Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Leter etter ett alternativ til php4flicks. Altså ja, legge til, redigere og alt det der på en web server. Endret 30. desember 2008 av Warz Lenke til kommentar
Warz Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg fant til slutt en som fungerer ganske bra: https://sourceforge.net/projects/videodb/ Hvis du installerer den anbefaler jeg deg og også installere oppdateringene under CSV (hvis ikke funker ikke imdb søk) Lenke til kommentar
ninjacrap Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Testet nettopp VideoDB jeg også. www.VideoDB.net. Funket meget bra. Eneste er søk-funksjonen som ikke var 100% opp mot imdb (kanskje CVS-versjonen som er nevnt tidligere funger bedre - jeg valgte standard release). Uansett, kopierer bare inn id-nummeret fra imdb.com manuelt, så funker det bra. :-) Lenke til kommentar
Warz Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Testet nettopp VideoDB jeg også. www.VideoDB.net.Funket meget bra. Eneste er søk-funksjonen som ikke var 100% opp mot imdb (kanskje CVS-versjonen som er nevnt tidligere funger bedre - jeg valgte standard release). Uansett, kopierer bare inn id-nummeret fra imdb.com manuelt, så funker det bra. :-) Bare last ned den nye filen (CVS oppdatering) og det vil funke helt perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå