ace855 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei! Jeg har for det meste hørt på hiphop og sånt fram til nå, men i det siste har jeg hørt mye på Rise against, RATM og Audioslave og jeg trenger hjelp til å finne andre band som er innen for den typen musikk (vet ikke engag hvilken sjanger de er i ). Uansett, vær så snill å hjelp meg Og P.S det gjør ikke noe om musikken er noe politisk inspirert også Endret 30. desember 2008 av M1kk Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dersom jeg ikke er heeeelt på jordet så ligger vel RATM innenfor rapcore-sjangeren, Rise Against er vel en type melodic hardcore og Audioslave er vel moderne hard rock... Det beste du kan gjøre for å finne lignende band vil nok være å ta en visitt innom last.fm og slå opp de nevnte bandene- der vil du finne en hel bråte med similar artists basert på hva andre fans hører på. Alltid et greit verktøy når en starter på en ny sjanger =) Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk, skal skjekke det ut Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Politisk inspirert? Eg kjem i alle fall på Pain Of Salvation i farta. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Thrice Karnivool At the Drive-In Chiodos De er alle band som kan falle i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå