Furyfax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det mulig å sette opp et game med 2 vs 2 på internett? Dvs eg og en kompis spiller hos meg sammen mot to andre. Hvordan gjøres dette (om det er mulig)? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ingen som kan svare på om dette er mulig ? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Litt usikker på hvordan man gjør det på PS3, men innbiller meg at det er nogenlunde likt som på 360. Der går man iallfall på Xbox Live (på hovedmenyen i spillet - blir vel PSN på PS3) -> "Play a friend", så inviterer du vennen din. Når dere er inne der hvor dere skal velge lag, trykker dere trekant (er iallfall Y på 360, så tipper det er trekant på PS3), så må du logge inn som 'guest'. Kanskje vanskelig forklart, men skitt au. Lykke til. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jepp, omtrent slik det ble forklart i innlegget over... Velg hva slags match dere skal spille, og når dere kommer til menyen der dere kan velge lag, trykker gjestene på trekant. Da vil det stå "Gjester: 1" Så er det bare å spille i vei:D Endret 30. desember 2008 av REBBERN Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Det som jeg lurer på om det er mulig at 2 stk spiller på min PS3, i min stue altså, mot 2andre over nettet.. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, det er jo det vi har svart på også... Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kan "bare" spille 2 mot 2 i unranked kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå