Skepan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er fersk i gamet. Men meget lærevillig Jeg hadde tenkt å få med dama på litt Age of Empires-LAN. Vi spiller 2'ern. Jeg fant fram en internettkabel og plugget oss i. Først kom det opp at jeg hadde begrenset tilgang, men løste dette ved å skrive inn IP og gateway manuelt, men det kommer likevel ikke opp noe spill når jeg hoster det på den ene maskinen. Jeg skrev aldri inn DNS, fordi jeg ikke viste hva den var. Hvor ligger problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Du må vel ha en DNS? Prøv å gå inn på routeren og se på status. Den står sannsynligvis der. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hva plugga du dere i ? router switch\hub ? pc-pc med kryssa tp kabel? falt litt av når du sa dere måte skrive inn ip adresse osv manuelt.. det er lenge siden jeg har gjort Lenke til kommentar
Skepan Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg løste det ved å bruke Hamachi. Funker som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå