Gå til innhold

Spørsmål angående bilder og kontaktliste til ipod touch

Anbefalte innlegg

Bilder:

Spørsmålet mitt er enkelt og greit om du bare kan ha èn mappe med bilder på touchen, eller om det er mulig å dele opp i flere? For når jeg skal synkronisere bilder fra itunes, så virker det ikke som du kan lage flere...

Jeg velger å synkronisere bilder fra en mappe jeg finner...Når jeg har gjort dette, er det ikke mulig å velge "Markere bilder", ser ut som jeg bare må synkronisere hele mappen...Når den er komt innpå ipoden, finner jeg en ny mappe på ipoden jeg vil synkronisere innpå... Men når jeg har synkronisert den innpå, overskriver de nye bildene de gamle, så det bare er de siste bildene jeg synkroniserte som ligger på ipoden...Til slutt måtte jeg bare lage en mappe på pc'en med de bildene jeg ville ha, og synkronisere innpå denne mappen...Utrolig tungvint hvis en må gjøre det på denne måten...Og er det ikke mulig å dele opp i ulike mapper....På ipoden ligges alt i en mappe som heter Bildebibliotek.

Kontaktliste:

Er det ikke mulig å overføre kontaktlister fra pc'en til ipoden via itunes?

Jeg lagret min kontaktliste fra hotmail i .ctt og .csv, men ingen av de ville synkroniseres over når jeg dro de over på ipoden via itunes? Noen som vet noe om dette?

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Bilder lagres i mapper med samme navn som mappene du synkroniserer med. Kan ikke overføre ett og ett bilde

Kontakter kan bare synces på måtene som er oppgitt i itunes når du velger touchen din i enhetslista og trykker på Info-tab'en i vinduet som kommer opp

Lenke til kommentar
Bilder lagres i mapper med samme navn som mappene du synkroniserer med. Kan ikke overføre ett og ett bilde

Kontakter kan bare synces på måtene som er oppgitt i itunes når du velger touchen din i enhetslista og trykker på Info-tab'en i vinduet som kommer opp

Det skjønte jeg ikke helt...er det riktig at hvis jeg legger inn en ny mappe vil det føre til at det jeg allerede har lagt innpå blir slettet?er jo rart hvis du bare kan legge innpå 1 mappe...og er det ikke mulig å sortere bildene i ulike album isteden for bare i ett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...