Veed Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ble uprovosert slått til blods med ei glassflaske i hodet på ett utested for en tid tilbake, polititet kom til stede, men fikk ikke tak i gjerningsmannen dær å da. Anmeldte forholde 2 dager senere, å politietterforskeren fikk navnet på vedkommende, hadde også kompiser som var vitner til det hele, som jeg sa i avhøre at var bare å ringe, jeg regner også med det var overvåkningskamera man kunne sjekke på klubben(?). Men en måndte senere får jeg brev om at saken er henlagt! Hvor mye bevis trenger de egentlig? Og er det noen som har opplevd lignende? sto at jeg kunne klage det inn til retten , men vet ikke hvor mye vits det er ... Mvh Veed Lenke til kommentar
okasin Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 skal gi deg min historie i morgen, orker ikke nå er så trøtt.. vært våken i litt over 22 timer.. Men ta det til retten? det kan nytte.. men regn med motgang, Norges lover er ikke laget for deg, men heller til nytte for de krimminelle og voldelige.. det er min erfaring.. Lenke til kommentar
Veed Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Virker nesten sånn ja, som folk har en 50/50 sjangse for å slippe unna... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Du må da i det minste klage. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg husker ikke helt nøyaktig hvem men du må klage til enten politimesteren eller statsadvokatembetet som du "sogner" til. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bare ring til nærmeste politistasjon og spør hvor du skal rette klagen til. Etter forvaltningsloven har de plikt til å veilede deg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Saker blir henlagt hele tiden. Helt opplagte saker. Dette bunner ofte i mangel på ressurser (eller syting og gneldring som jeg liker å kalle det når det er snakk om norsk politi). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå