Carloz89 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei... Som nevt over her tenkte jeg vi kunne ha en musikk interesang link her på lekeplassen --> Skriv ned navnene på dine tre beste artister, samt favoritt låt fra gruppa/artisten Så kan vi jo kose oss og se hva andre hører og liker av musikk!! *Kan bli innteressangt ^^, LEKEPLASSEN ER FOR ALLE <3 Endret 29. desember 2008 av Carloz89 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 For tiden er det: 1: Pendulum, yndlingslåt: The Tempest 1: The Prodigy, yndlingslåt: Breathe, Invaders Must Die 3: Hollywood Undead, yndlingslåt: Undead Og ja, delt førsteplass.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Denne tråden var feilpostet i "Gullkorn" og er blitt flyttet til riktig kategori; Lekeplassen. Endret 30. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Setter pris på innleggene som kommer inn her NB. Hva er din favoritt? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Rise Against: Re-Education Linkin Park: Bleed it out/ A place for my head Dragonforce: Through fire and flames Lenke til kommentar
zpug Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 ^^ vanskelig å bestemme seg:P 1. Queen - Killer Queen 2. Pendulum - Still Grey 3. Machinae Supremacy - Player One dette er bare akkurat nå, det skifter hele tiden:P Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 1. DBSK - Love in the Ice / Mirotic 2. ONE OK ROCK - Kemuri 3. Park Hyo Shin - Miwohaja / Sarang Sarang Sarang(Love Love Love) Var ikke så lett. ^^, Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Disturbed - I am alive Nickelback - Someday Nobuo Uematsu - To Zanarkand Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hei Hei folkens Gjør ingen ting om vi får litt fart på denne linken hehe På forhånd takk til alle som har skrevet innlegg her og til dere som kommer til og skrive Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hmmm, tror det blir dette: Eluveitie: Slanias Song Disturbed: Remember R.E.M.: Imitation Of Life Ganske variert musikk smak ja Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 MGMT - The Youth Isis - Holy Tears Holy Fuck - Korock Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 1. Cannibal Corpse - Roots Bloody Roots 2. The Devil Wears Prada - Spongebob Grindpants 3. In Flames - Whoracle Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja spennende og se hva andre hører på og mener er bra ^^, Kan henne det fort blir andres favoritt over tidogså Popp - Rock er vel kansje mest hørt!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er min liste. De er ikke satt opp etter noe spes. rekke følge In Flames: Trigger Nightwish: Bye bye beautiful Linkin Park: hmm må bli One step closer/Papercut *den var vanskelig* Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Her er min liste. De er ikke satt opp etter noe spes. rekke følge In Flames: Trigger Nightwish: Bye bye beautiful Linkin Park: hmm må bli One step closer/Papercut *den var vanskelig* Bra musikk smak selv om jeg her mener Trigger fra bandet In Flames er kannon.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vell.. Det er bedre sanger av In Flames:) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er min liste. De er ikke satt opp etter noe spes. rekke følge In Flames: Trigger Nightwish: Bye bye beautiful Linkin Park: hmm må bli One step closer/Papercut *den var vanskelig* Bra musikk smak selv om jeg her mener Trigger fra bandet In Flames er kannon.. Når noen sier kannon til meg tenker jeg kannonbra Jeg bare digger dobbelbassen i trigger... Only for the weak er jo også en svinbra en da =) Jeg kunne ramsa opp alle favorittene mine, men hadde blitt ei lang linje Skal forresten på In Flames i sommer Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor spiller In Flames? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) 1. Linkin Park - Alt, men hvis jeg må si en ... Det klarer jeg ikke. 2. System of a Down - Toxicity 3. Den var verre... Får vel si Turboneger - Prince of the Rodeo Endret 11. februar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå