Gjest TheLove Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei, Hei :!: Jeg er interessert i å vite hvor lang tid dere her på forumet brukte på å bli forelsket i den du ble/er sammen med. Hvordan var det og føltes det før du ble forelsket i denne personen, og hva var det som gjorde at du ble forelsket? Ble mange ting nå men jeg er litt interessert i hvordan dere andre har det når d kommer til forelskelse, og om dere blir raskt betatt, forelsket etc. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kjent henne lenge, alltid hatt ett godt øye til henne, kjempeforelsket med en gang og er fortsatt like forelsket. Vi har vært sammen i 7mnd nå :-) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ca 1 time Følte vi to bare hadde så god kjemi. Eg var sjåfør og hun var forsetepassasjer i 2 timer så vi fikk god tid til å prate og vi følte bare at vi fikk veldig god kontakt. Når eg kjørte hjem alene den natta kjente eg det kriblet i magen allerede da. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hmm! Ja det var det. Jeg syntest bare hun var så utrolig pen. Så ble jeg bedre kjent, men så holdt jeg allerede på med en annen jente. Siden jeg ikke ville gamble på min nåværende dame så gikk jeg for hun andre. Noe som viste seg å være veldig dumt! Men mista ikke hu første og hun har jeg ennå Men vil aldri si at jeg blei skikkelig forelska. Det hoppa mer fra å være glad til å elske henne. Hun er alt for meg Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vært sammen et par år nå, og er vel fortsatt ikke forelsket i henne. Hun har penger nok, hun er pen nok - så vi holder sammen! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tok meg rundt 2mnd før jeg var hodestups forelsket Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Traff henne på ei kanonfylla Traff henne igjen et par dager senere, da ble jeg litt småinteressert. Så gikk det vel 3-4 uker, og jeg ble hodestups forelska Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sekunder. Ingen aning om hvorfor jeg forelsket meg i denne jenta. Ikke vet jeg hvorfor jeg elsker henne heller. men hvem bryr seg? Det er slik det er, og da er det ikke mer å lure på. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Møtte min nåværende kjæreste på sukker.no, noe jeg hadde lite tiltro til i begynnelsen. Da det plutselig blant skumle 40-åringer og nervøse 16-åringer dukket opp en kjekk kar på 21, som i tillegg hadde markert meg som svært interessant måtte dette sjekkes ut. Da jeg leste profilen hans var det et lite aha-øyeblikk. Et eller annet var der, uten tvil og jeg bestemte meg fort for at HAN! HAN DER! skulle jeg ha. Og hell yeah, dro inn storfangsten. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Møtte henne helt i starten av skoleåret (går folkehøgskole), og hang egentlig sammen omtrenten hver dag. Hun var interessert i en annen først, og jeg hadde også øynene en annen plass. Men det var liksom av og til noe der mellom oss, og etter noen måneder ble det mer og mer kjemi rett og slett som endte i at vi falt rett i gulvet for hverdandre - samtidig Så var vel forelsket før vi ble sammen, i allefall for min del. Endret 31. desember 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
nettii Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 når eg var 3 år gikk eg å sa til svigermor at eg ville gifte meg med sønnen hennes. vart ilag når eg var 14 år å han 20:) har nå vert ilag i snart 9 år. trur det bere er forutbestemt:) im in loooove Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hun har penger nok, hun er pen nok - så vi holder sammen! Faen, du høres idiotisk ut. Sorry (kanskje) direkte talemåte, men du fortjener å høre det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hun har penger nok, hun er pen nok - så vi holder sammen! Faen, du høres idiotisk ut. Sorry (kanskje) direkte talemåte, men du fortjener å høre det. Hva er det som er idiotisk med å like skjønnhet og penger? Hva er det med dine verdier som er mindre idiotisk? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sånn som personen fremstilte det, høres det ut som vedkommende kun går etter det; at det er pengene hennes som har størst betydning. Var vel ikke å vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sånn som personen fremstilte det, høres det ut som vedkommende kun går etter det; at det er pengene hennes som har størst betydning. Var vel ikke å vanskelig å skjønne. Nei, men jeg ser ikke hvor idiotien kommer inn. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ca 47 sekunder Men så tok det godt over ett halvt år før jeg fikk gjort noe med det... Eller det er jo litt løgn, jeg fikk egentlig aldri gjort noe med det, da det var hun som (endelig) skjekket meg opp.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det har variert litt hvor fort jeg har litt forelska. Fra et par uker til etter tre års vennskap. Men jeg blir forbanna raskt betatt Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Doedskvad: Selv om vi har ulike prioriteringer, har du ingen rett til å kalle meg idiotisk. Jeg er ute etter penger og skjønnhet, og får det gjennom min kjæreste. Ser ut som vi begge er fornøyde; Jeg har et rikt og godt luksusliv, og du og eventyrprinsessen din lever lykkelig i alle deres dager:) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Doedskvad: Selv om vi har ulike prioriteringer, har du ingen rett til å kalle meg idiotisk. Jeg er ute etter penger og skjønnhet, og får det gjennom min kjæreste. Ser ut som vi begge er fornøyde; Jeg har et rikt og godt luksusliv, og du og eventyrprinsessen din lever lykkelig i alle deres dager:) Har hun en søster eller venninde som tjener minst like mye? =) Må du jobbe selv? Lenke til kommentar
reyals Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 der må jeg si det var kjærliget ved første blikk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå