# offline Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) "... og men du er der oppe, rop land når du ser land. #%$#/&*! Har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg vil med bildet. Edit: Tatt med Sigma SD-14 17mm ISO 100 1/100s f/6,3 Endret 29. desember 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hmm syns bildet ble så ubalansert mtp tyngde mot venstre side. tok du fra flere vinkler? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Dessverre så ble de andre bildene uklare p.g.a. en Bull Terrier på 31kg som trakk i båndet. Men heldigvis ramler ikke masta ned, det er 3 kraftige tau/wire som er festet på høyre siden :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det e jo en fin lek med linjer. Men jeg savner litt smell i fargene og mer kontrast. Skulle gjerne hatt bøtta litt større. Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Må croppe tettere hvis bøtta skal være større. Prøver med en litt mere crop og noe mer styrke. Endret 30. desember 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Crop'en hjalp litt. Men jeg tror nok du dro litt for hardt i spakene. En mellomting, kanskje? Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Tomsi, bruker du fortsatt Elements eller har du tatt steget over til Lightroom? Lightroom blir bare mer og mer fantastisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg prøver meg litt på LR hver gang det kommer en ny versjon. Men jeg liker ikke brukergrensesnittet ("rubs my back the wrong way"). Det er for mange knotter å skru på og generellt uoversiklig. Særlig på liten skjerm. Men det er noen bugs i Elements som irriterer meg; så jeg må finne meg et mer stabilt verktøy. Tom Endret 30. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå