Xaserr Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Heisann! : ) Jeg har innsett at til min bruk så holder det i massevis med en bærbar pc, kravene mine er stortsett at den kan dra cs:s /1.6 og world of warcraft wotlk. En kompis av meg vil gå andre veien å anskaffe seg en stasjonær pc, da kom jeg på den smarte idèen, '' kanskje vi skulle bytte? '' Men for at det skal bli en god byttehandel for begge tenkte jeg å høre litt her, om det eventuelt er snakk om noe penger i mellom? Så legger ved grove ''specs'' av maskinene. stasjonær: Intel Core 2 duo E6750 @ 2,66 GHZ 2048 ram Nvidia gefore 8800GTS (usikker på hastighet etc) Hdd: 500 GB Bærbar: Intel Core 2 duo T7300 @ 2 GHZ Nvidia 8600 gs 2048 ram Hdd: 160 GB ( ) Mvh Aassveen : ) Endret 30. desember 2008 av Xaserr Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har du direkte link til laptopen? Det er vel ikke tilfeldigvis en slik det er snakk om? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har du direkte link til laptopen? Det er vel ikke tilfeldigvis en slik det er snakk om? Den kan ligne noe, men dette er noe som er bygd gjennom multicom, dvs. ikke noe eksakt produsent sånn som HP O.L. Skal også nevnes at begge maskinene er ca et år gammle. Endret 29. desember 2008 av Xaserr Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ah, multicom PC. Har det samme selv Vet du hvilken versjon den er basert på? Lenke til kommentar
qazy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Byttet er greit nok det. Du bør vurdere behovet du har for en bærbar data. Dersom du har det bytter du i den bærbare. Fordelen med stasjonær er jo at du kan oppgradere. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Byttet er greit nok det. Du bør vurdere behovet du har for en bærbar data. Dersom du har det bytter du i den bærbare. Fordelen med stasjonær er jo at du kan oppgradere. Er så greit som at jeg er ikke den samme ''nerden'' som jeg var før Går for det meste bare i litt små spilling, derfor tenkte jeg det kunne vært praktisk med bærbar. Ah, multicom PC. Har det samme selv Vet du hvilken versjon den er basert på? Det er jeg sannelig ikke sikker på .. Endret 30. desember 2008 av Xaserr Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Og åssen er det å oppgradere minne på bærbare, koster det skjorta? Veit det er en slot ledig Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ingen som har noen formening om dette? Trenger virkelig en hjelpende hånd : ) Endret 30. desember 2008 av Xaserr Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Er det veldig dyrt for oppgradering av gpu etc til bærbar? Skjønner det vil koste mer enn stasjonær God nyttår alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå