petter268 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jippi! Endelig er jeg 16 år og kan øvelse kjøre! Det er drit kult Men, kan man øvelsekjøre med flere enn en person over 21 år? Kan jeg og familien kjøre sammen? Hvis pappa sitter ved siden av meg.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 vil bare gratulere Gleder meg til jeg kan kjøre selv Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eh? 21? Personen du skal øvelseskjøre med må være fyllt 25 år og ha hatt lappen i 5 år Sammenhengende. Men ja du kan ta med deg andre personer i bilen når du øvelseskjører Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fyren du øvelseskøyrer må vel vere fylt 25 eller noko, samt hatt lappen samanhengande i 2 (eller var det 5) år? Sjølvsagt kan familien sitje på, om dei tør då Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer Såvidt meg bekjent så har du lov til å øvelsekjøre med passasjerer i bilen ja. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jippi!Endelig er jeg 16 år og kan øvelse kjøre! Det er drit kult Men, kan man øvelsekjøre med flere enn en person over 21 år? Kan jeg og familien kjøre sammen? Hvis pappa sitter ved siden av meg.. Førr det første, så må du ha trafikalt grunnkurs før du kan øvelseskjøre, og personen må være over 25 år og ha hatt sertifikatet sammenhengende i minst 5 år - også må du ha en fin rød og hvit L bakpå bilen Sorry og ødelegge, men ville ikke at du skulle gjøre noe ulovlig (jeg bryr meg ^^,) Grattis med og være 16!!! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du fekk i alle fall sengelappen då! Som no i praksis betyr at du kan bli dømt om du har sex med mindreårige! Gratulerer! Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jippi!Endelig er jeg 16 år og kan øvelse kjøre! Det er drit kult Men, kan man øvelsekjøre med flere enn en person over 21 år? Kan jeg og familien kjøre sammen? Hvis pappa sitter ved siden av meg.. Førr det første, så må du ha trafikalt grunnkurs før du kan øvelseskjøre, og personen må være over 25 år og ha hatt sertifikatet sammenhengende i minst 5 år - også må du ha en fin rød og hvit L bakpå bilen Sorry og ødelegge, men ville ikke at du skulle gjøre noe ulovlig (jeg bryr meg ^^,) Grattis med og være 16!!! Pappa og mamme er eldre enn 25 år og de har hatt lappen i sikkert 15 år sammenhengende OG jeg har trafikalt og den røde fine lappen. hihi Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da så! - Grattis med og begynne og øvelseskjøre - bare noen måneder igjen til du kan ta moped lappen eller traktor eller sny scooter Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer! Har ikke bursdag før 21. feb jeg, men gleder meg som faen Har fått kjørt litt bil her og der, men skal bli morsomt å få kjøre uten å være jævla nervøs. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer! Husker selv dagen jeg ble 16år, å satte meg i førerseter Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har ikke fått tatt trafikalt grunnkurs enda, må gjøres til våren. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Grattis! Ingenting som den første turen Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Eh? 21? Personen du skal øvelseskjøre med må være fyllt 25 år og ha hatt lappen i 5 år Sammenhengende.Men ja du kan ta med deg andre personer i bilen når du øvelseskjører Ehrm, 6 år Gratulerer:) Endret 2. januar 2009 av Fotgrafen Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 er det ikkje påbudt med ekstra speil til passasjer framme? Meiner å hugse det frå informasjon med vegvesenet Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 er det ikkje påbudt med ekstra speil til veileder framme? Meiner å hugse det frå informasjon med vegvesenet Det stemmer. Ehrm, 6 år wink.gif Nei. Fem år er nok Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hos meg er det passasjer eg køyrer jo så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå