Gå til innhold

Kan kjøre bil!:D Eller øvelsekjøre!:D

petter268

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jippi!:D

Endelig er jeg 16 år og kan øvelse kjøre! Det er drit kult :p

Men, kan man øvelsekjøre med flere enn en person over 21 år? Kan jeg og familien kjøre sammen? Hvis pappa sitter ved siden av meg..

Førr det første, så må du ha trafikalt grunnkurs før du kan øvelseskjøre, og personen må være over 25 år og ha hatt sertifikatet sammenhengende i minst 5 år :) - også må du ha en fin rød og hvit L bakpå bilen :p

Sorry og ødelegge, men ville ikke at du skulle gjøre noe ulovlig (jeg bryr meg ^^,)

Grattis med og være 16!!! ;)

Lenke til kommentar
Jippi!:D

Endelig er jeg 16 år og kan øvelse kjøre! Det er drit kult :p

Men, kan man øvelsekjøre med flere enn en person over 21 år? Kan jeg og familien kjøre sammen? Hvis pappa sitter ved siden av meg..

Førr det første, så må du ha trafikalt grunnkurs før du kan øvelseskjøre, og personen må være over 25 år og ha hatt sertifikatet sammenhengende i minst 5 år :) - også må du ha en fin rød og hvit L bakpå bilen :p

Sorry og ødelegge, men ville ikke at du skulle gjøre noe ulovlig (jeg bryr meg ^^,)

Grattis med og være 16!!! ;)

Pappa og mamme er eldre enn 25 år og de har hatt lappen i sikkert 15 år sammenhengende OG jeg har trafikalt og den røde fine lappen.:D hihi

Lenke til kommentar
Eh? 21? Personen du skal øvelseskjøre med må være fyllt 25 år og ha hatt lappen i 5 år Sammenhengende.

Men ja du kan ta med deg andre personer i bilen når du øvelseskjører

Ehrm, 6 år ;)

Gratulerer:)

Endret av Fotgrafen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...