Pug Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvordan tar jeg screenshots i win98/XP? Hvor blir bildene lagret? Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Trykk "PrtScr". Da blir et screenshot lagret i minnet. Du kan så bruker paste i mspaint/photoshop/word/wherever og lagre bildet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 GrabClipSave... (et program altså) der kan du trøkke "print-screen" hele tida.. og bildene lagres i en mappe. Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis du bruker ALT+Prt Scr så får du kun det vinduet som er aktivt. Så er det bare å åpne et bilde redigerings prog og paste. Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvordan screenshotter man en film? Får bare fram en svart firkant... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Finnes det noe program som kan ta opp det som skjer på skjermen (så det blir video)? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 HyperCam ifra Hyperionics Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Finnes det noe program som kan ta opp det som skjer på skjermen (så det blir video)? du kan jo hvertfall bruke record i cs.. da får du kun tatt opp når du spiller :-? ellers vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvordan screenshotter man en film? Får bare fram en svart firkant... Dette er pga overlay, noe du ikke får 'tak' i med PrtScr. Du må enten skru av overlay (skru av maskinvareakselerasjon), bruke avspillerprogrammets innebygde capture-funksjon (hvis noen) eller ty til andre program, som f.eks HyperSnap DX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå