Gå til innhold

Forskjell på disse kameraene - ekstra bokstav i modellbetegnelsen

Anbefalte innlegg

Snålt. Jeg bestilte noe småting i går, inklusiv et Extreme III 4Gb til 299,-. Men nå ser det ut til at de har fjernet det.

Opplevde det samme i går jeg også med at ting har endret seg veldig mye siden i går. Noen 8 Gb Extreme-kort som de hadde 50+ av på lager er nå borte.

Men uansett, du har faktisk krav på en kompensasjon etter forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk nettopp satt den på selv, og det ble så fint så fint.

Takk for tipset. Var det lett å sette den på? Det ble ikke luftbobler mellom filmen og skjermen?

Råe bilder forresten. :)

Den er lett å sette på.

Følger med en spray med en veske (som vel ikke er annet enn destilert vann) som sprayes på fingre samt på begge sider av filmen. Da kan du jobbe med den uten at den klistrer seg fast til fingrene. Du får også da mulighet til å justere den på plass på skjermen uten at den sitter fast (sklir rundt på vannet, om du skjønner).

Nå den er plassert perfekt bruker du en medfølgende slikkepott-lignende redskap en drar over filmen og som presser ut vannet som er mellom filmen og skjermen. På den måten unngår du luftbobler eller at den blir sittende skjeivt på slik det fort kan bli om du har bare 'one shot'.

Se forresten demo her http://www.zagg.com/support/installvideo.php

Jeg har denne på begge mine dSLR og på GPS'en i tilleg nå til LX3en.

:)

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

DA ble det jaggu så jeg bestilte sjøl også..

Ett stk kamera pluss ett 8 gig Sandisk Extreme III.. Vurderte å gjøre det samme som Aero siden jeg egentlig ikke trenger mer enn 4 gig, og helst liker å ha flere minnekort i mindre størrelser..

Men, litt kjapp knotting på kalkulatoren viste at den reelle forskjellen i pris etter frakt var på snaue 250 kroner for 4 extra gig, og det var jo egentlig en ganske bra deal.. I tillegg til at jeg fikk med minnekortleser..

Også: Takk til deg ragamuffin: Invisibleshield er bestilt til alle mine kameraer og GPS!

Så var det ut å knipse, og håpe at finanskrisa avtar litt så bladene begynner å bruke meg som fotograf igjen på nyåret!

-Fredrik

Lenke til kommentar
Ett stk kamera pluss ett 8 gig Sandisk Extreme III.. Vurderte å gjøre det samme som Aero siden jeg egentlig ikke trenger mer enn 4 gig, og helst liker å ha flere minnekort i mindre størrelser..

Hovedgrunnen til at jeg valgte 4gb og ikke 8gb var pga prisen og fordi at det rimelige 4gb-kortet jeg fant var i klasse 6.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering: jeg hentet pakken på posten i dag, og kortet jeg faktisk fikk er et Extreme III 30 Mb edition. Noen har tydeligvis rotet litt hos Japan Photo, men jeg skal ikke klage :p

Og bærevesken til LX3en er lekker, og med den på tar ikke kameraet mer plass enn at det går i en litt stor jakkelomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...