Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg mente laptop ja I`m stupid, but not that stupid.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har det foressten ikke komt GPU'er med X58 Chipset? Lite poeng i å ha Et X58 Hovedkort når det ikke er skjertmkort for det eller er det allerede kommet? Lenke til kommentar
mutlu123 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg begynner å nærme meg en løsning. Tror jeg vurderer å gå for acer aspire 7730G. Med overskriften "rå gaming maskin" i elprice avisen. Men det kommer jo helt ann på hva dere syns Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Her var jo GPU'ens minne delt. I tillegg er en 17" rimelig stor, har selv en 17" med samme oppløsning, kan bli litt tungt for maskinen. Ellers ser det jo bra ut med 2,2 Ghz prosessor og 4GB minne Lenke til kommentar
mutlu123 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Er det en annen acer som kanskje er litt mindre i størrelsen og i samme prisklasse (7 - 8 tusen) du vil annbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 4870x2 kjører ikke gta på fullt. har det selv og det er ikke flytende for å si det sånn. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 4870x2 kjører ikke gta på fullt. har det selv og det er ikke flytende for å si det sånn. DEt er mulig dedt har litt med prosessoren din å gjøre?? Har ikke satt meg ordentlig inn i hva som kreves fo å kjre GTA IV, men du har 2-kjerners CPU og det kan utnytte 4 kjerner. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du forstod ikke noe av det jeg akkuratt skrev. Desverre er du bare enda et forum troll som ikke tåler at noen ikke er enige med deg, jeg tar ikke denne diskusjonen videre med deg. Er forsatt behjelpelig vist trådstarter skulle ønske det. Synes rett og slett det virker som om du ikke har peiling på data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 4870x2 kjører ikke gta på fullt. har det selv og det er ikke flytende for å si det sånn. DEt er mulig dedt har litt med prosessoren din å gjøre?? Har ikke satt meg ordentlig inn i hva som kreves fo å kjre GTA IV, men du har 2-kjerners CPU og det kan utnytte 4 kjerner. tror nok at E8500 skal være nok. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 4870x2 kjører ikke gta på fullt. har det selv og det er ikke flytende for å si det sånn. DEt er mulig dedt har litt med prosessoren din å gjøre?? Har ikke satt meg ordentlig inn i hva som kreves fo å kjre GTA IV, men du har 2-kjerners CPU og det kan utnytte 4 kjerner. tror nok at E8500 skal være nok. Ja, er relativt sikker på det, men som sagt: Har ikke satt meg ordentlig inn i hva som kreves fo å kjre GTA IV Lenke til kommentar
mutlu123 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Er denne noe? Så hvertfall bra ut for meg.. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101348 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 finnes ikke bærbar som kjører gta på high? hva med denne Multicom Kunshan M860, 9800gtx kor i den og en T9xxx prosessor Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bærbare med to 9800GTX i SLI kjører ikke GTA på fullt. Det finns ikke. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 så det finnes ikke bærbare som kan kjøre gta på fullt? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 For tredje gang; NEI Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) jo jeg har kommet over en pc som GARANTERT kjoerer GTA pA high grafikk. Men da mA du nok betale en del penger, http://zepto.no/Shop/Config.aspx?configura...notebookid=1173 edit: http://zepto.no/Shop/Config.aspx?configura...notebookid=1173 , " billigversjonen ", drar det meste den der ogsA Endret 2. januar 2009 av DonSindre Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hadde jeg heller valgt kunshan til multicom som er nestne halve prisen Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) NEI!!! Det går ikke. Endret 2. januar 2009 av ravii Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 NEI!!! Det går ikke. hmm, hørtes rart ut. Uansett tror Multicom Kunshan eller Zepto Hydra funker greit til alt, klarer sikkert GTA IV på medium, og det funker fint. Grafikken er legendarisk uansett Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Medium ja, men ikke high. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå