Haansi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har nettopp kjøpt meg 450D. Så legger ut et av mine første bilder jeg er litt fornøyd med, i håp om litt konstruktiv kritikk. Endret 29. desember 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Lastet det opp som vedlegg nå, og droppa bildelagring-linken. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fint konsept, og likte plassering av roseglasset litt på siden... men synes bakgrunnen ødela litt...? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk for det Bakgrunnen ødela nok dessverre en del ja. Hadde dessverre ikke den tiden jeg skulle ha hatt. Lånte et 50mm f/1.4-objektiv fra canon av bestefaren min, og han skulle dessverre reise. Herregud for et nydelig objektiv! Lyssterkt som FY! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bakgrunnen ødela nok hele bildet, synes jeg. Prøv på nytt med samme motiv og annen bakgrunn. Prøv feks med et ensfarget A3-ark. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Problemet er at jeg tviler på at jeg klarer å ta samme bildet med kit-objektivet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg synes egentlig bakgrunnen ble litt tøff. Men hadde kanskje passe bedre i en annen sammenheng. edit: 50mm f/1.4 er et pent stykke glass. Vurderer å kjøpe en slik selv. Tom Endret 30. desember 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takker for kritikk. Men utenom bakgrunnen, synes dere at det er et OK bilde? 50mm f/1.4 blir nok dessverre for dyr for meg, men kanskje jeg kjøper en 50mm f/1.8. Ellers får jeg se om jeg får lånt morfars objektiv noen uker. Var noe helt annet å ta bilder med. Kan jo faktisk ta lyssterke bilder i middels innendørs lys, uten blitz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå