lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei sann.. Jeg spiller littlebigplanet, og idag når jeg skulle skru den på, og akkurat når den skulle starte, da figuren kommer oppenifra taket og faller ned i kapselen, midt i fallet hang fuguren seg og hele ps3èn, måtte holde inne av/på knappen, og da brått startet den å blinke, og brått skrudde den seg av, så jeg måtte skru den på igjen.. Dette har skjedd for et par måneder siden også.. Bare som som skjer? Eller bør jeg formatere og installere alt igjen?? Og en annen ting, hvis jeg skulle ha formatert den, da lagerer jeg savegamesen til LBP på en minnepen, og når jeg installerer LBP og savefilene igjen da, har jeg alle klistremerkene og sånn da? Som jeg hadde føre?? Som jeg har funnet før i spillet?? Endret 29. desember 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 ingen som vet?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 ? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 avinnstaller og innstaller på nytt, bare fjern game data, ikke gamesave, så installerer du på nytt, fikser det nok. formatering er ikke vits i Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Startet spillet igjen nå idag, funket uten å henge seg eller noen feil.. Vits i å installere på nytt da? eller formatere? Eller er det bare å la det skure å gå så lenge det funker? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 funker det så er det jo greit. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 okay, da gidder jeg ikke gjøre noen ting.. Var kanskje redd for at jeg har skadet noen datafiler, systemfiler eller noe jeg se. Ettersom den hang seg og jeg måtte skru den av, og sånn Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Det er ikke noe fare for at system eller spill filer kan ha blitt ødelagt? Og den andre tingen jeg lurte på, Hvis jeg skulle ha formatert ps3èn, da lagerer jeg savegamesen til LBP på en minnepen, og når jeg installerer LBP og savefilene igjen da, har jeg alle klistremerkene og sånn da? Som jeg hadde føre?? Som jeg har funnet før i spillet?? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ingenting av systemet blir ødelagt. formatering er høyst unødvending, men ja da må du flytte gamesavene. all info om hva du har ligger i gamesavene, har du kostymer du har lastet ned o.l må du selvsagt installere det på nytt hvis du installerer spillet på nytt Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 okay.. takk for svar.. Men ettersom spillet funka igjen igår, så er det vel ikke noe fare for at gamefilene er blitt skadet eller noe heller? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lite tvilsomt, skjer det igjen og igjen er det bare å installere på nytt, ingen fare ved det. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 okay, da lar vi det skure og gå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå