Gå til innhold

Dell XPS 1530 eller Dell Studio 15?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med valgets kvaler mellom disse to pc'ene.

Nå som XPS'en snart skal byttes ut med ny modell, er det gode priser på den utgående.

Når jeg setter begge disse pc'ene opp slik jeg ønsker koster de ca det samme.

Jeg føler at XPS har mye bedre design, men begynner å bli gammel teknologi.

Den mangler bla LED bakgrunnslys i skjermen.

Studio 15 har fått LED bakgrunnslys i skjermen og litt nyere teknologi, men er likevel ikke helt "up to date".

Den har i tillegg ikke designet til XPS.

Spørsmålet mitt til dere blir da hva som er mest fornuftig å kjøpe av disse to.

Jeg er også åpen for alternative merker, men liker virkelig ikke HP og Acer plastikken.

Bruken er egentlig helt generell, med mulighet for et og annet spill.

Det viktigste for meg er at pc'en er KJAPP å jobbe med.

På forhånd takk for gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har xps m1530 jeg er veldig fornøyd med den men vist du skal bruke den til gaming så er denne litt svak. jeg spiller ganske mye selv men kan ikke spille alle spill på fult eller midels de nyeste spillene krever veldig mye av grafikk kortet, men den akal greie og spille crysis på low men du kan overklokke grafikk kortet sån at du kan spille på midels på noe men det er ikke til og annbefale.

Men vis du ikke er veldig inntrisert i gaming så er dette en perfekt pc har ingen ting og klage på denne pcen er til og annbefale.

Lenke til kommentar
Jeg har xps m1530 jeg er veldig fornøyd med den men vist du skal bruke den til gaming så er denne litt svak. jeg spiller ganske mye selv men kan ikke spille alle spill på fult eller midels de nyeste spillene krever veldig mye av grafikk kortet, men den akal greie og spille crysis på low men du kan overklokke grafikk kortet sån at du kan spille på midels på noe men det er ikke til og annbefale.

Men vis du ikke er veldig inntrisert i gaming så er dette en perfekt pc har ingen ting og klage på denne pcen er til og annbefale.

Takk for svar :thumbup:

Den blir nok lite brukt til spilling, så det er egentlig ikke noe problem.

Det jeg er mest redd for er egentlig å kjøpe gammel teknologi for en haug med penger.

Iallefall dersom det finnes langt bedre til samme pris.

Håper på flere svar.

Endret av Zomb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...