# offline Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg må vell også prøve bildekritikk delen av forumet. Bildet er tatt med kamera og objektivet som er i signaturen min. 17mm, ISO 100, 1/160s, f/8.0 Begynner å skjønne litt mer av Lightroom 2. Endret 29. desember 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 synes ikke midtstillingen fungerer så bra her. Burde i hvertfall hatt med hele kranen i refleksjonen dersom en skulla hatt full symmetri. Hadde kanskje vært bedre å her fjerne noe av bunnen, men kanskje helst tatt et bilde som inkluderer hele kranen. mine 2.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 beste bildet på lenge.. mycket pga tittelen.. =D Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Linso sliter litt med CA og skarphet på vignetten. På slike bilder er det særdeles avslørende har jeg funnet ut. Når det er sagt skulle hele kranen vært med og en del av forgrunnen fjernet og helst ikke midtstilt. Edit; unnskyld, kranen var vist med, bare jeg som hadde lollet litt ned Endret 29. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har køddet litt med konverteringen. Holder på å lære meg LR2, er vant med ACR og PS CS3. Måtte lagre som jpg, ta bildet innom PS for å beskjære det og da ble det bare rot med fargeprofiler i hytt og gevær. Begynner å skjønne LR2 nå. Prøver å komme med ny versjon. Blåfargen ble litt for blå p.g.a. fargeprofil rotet. Pluss pixelering av 2 jpg lagringer. Endret 29. desember 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 beste bildet på lenge.. mycket pga tittelen.. =D hehe... du er fan du også? Skulle kanskje ha hatt tittelen "Chang, pool and lift" :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Har køddet litt med konverteringen.Holder på å lære meg LR2, er vant med ACR og PS CS3. Måtte lagre som jpg, ta bildet innom PS for å beskjære det og da ble det bare rot med fargeprofiler i hytt og gevær. Begynner å skjønne LR2 nå. Prøver å komme med ny versjon. Blåfargen ble litt for blå p.g.a. fargeprofil rotet. Pluss pixelering av 2 jpg lagringer. W00T!11! Snakk om å gå over elven for å hente vann LR klipper, croper, limer og fikser stort sett det meste Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 LR2 er mer omfattende enn jeg trodde. Blir sikkert å bruke det på 90% av bildene etterhvert. Må bare omstille meg fra ACR og PS. Er fortsatt litt usikker på om RAW filene til Sigma SD-14 er best å fremkalle i Sigma Photo Pro p.ga. foveon sensoren. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 beste bildet på lenge.. mycket pga tittelen.. =D hehe... du er fan du også? Skulle kanskje ha hatt tittelen "Chang, pool and lift" :!: Haha.. =D Stooor fan, såklart. Alan shore <3 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) hehe.. Denny, Denny Crane. You know... the madcow. Edit: Ble litt mye Boston Legal tull. Inc: Linso sliter litt med CA og skarphet på vignetten. Objektivet er kanskje ikke det beste. Men det er veldig lite CA. Rettet ikke opp det lille som var på krana. Her snakker vi om skikkelig Foveon kvalitet på 4,6Mp. Endret 30. desember 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ikke for og forstyrre tråden din, men kunne ikke styre meg...samme kran fra andre sida av vannet (si ifra hvis du vil at jeg skal slette det igjen) Endret 30. desember 2008 av Gertab Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Du bor på feil side Har du tips om gode foto muligheter i området? Har bare bodd her i litt over to år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå