eljen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 jeg har sett litt på en Bluetooth klokke fra Sony Ericsson sist jeg var i butikken, og tenkte at en slik ville passet meg ypperlig. Saken er bare den at, jeg har ingen Sony Ericsson mobil. er det noen som vet om den fungerer på andre telefoner eller krever det en Sony Ericsson telefon? jeg har en Iphone 3g, og Bluetooth på den telefonen er jo et mysterium i seg selv bare det. så derfor lurte jeg på om det er noen som har noe svar på det. Link til Klokka http://www.sonyericsson.com/cws/products/a...#specifications Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har en MBW-150 Executive selv. Den fungerer IKKE på iPhone. Kun på Sony Ericsson-telefoner og på Windows-telefoner med et ekstra program (fks. Smartwatch eller BTWatch, disse finner du på bla. XDA-developers). Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei, noen som kan svare meg fort på dette spørsmålet så jeg vet om jeg skal gå til urmakeren å fjerne et ledd fra lenka eller ikke før dem stenger kl 20: Skal MBW-150 (executive) vise noe tegn til liv mens den ladder for første gang? Min er helt ny ut av eska, og har ladda i snart 2 timer. Den går ikke på, viseren beveger seg ikke og det er ingen liv til tegn i displayet. Ladderen funker (testa på mobil) og jeg har kobla ladderen riktig på. Takk! :-) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nobody? Sorry at jeg er utålmodig og 'bumper' tråden, men urmakeren stenger om en halvtime, og jeg må vite om jeg er på tur å fjerne to ledd av reima på ei klokke som er DOA ... :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå