isaac elric Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 har 1 invite igjen bare send pm med mailen din Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nå tror jeg proxyen funker. Noen som gidder å teste? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Konto er oppretta via den nye proxyen. Takker JFM. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Funka helt glimrende det. Takker! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette fungerer som juling. veldig bra! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 dette fungerer perfekt nå! herlig og tusen takk! Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tusen takk! Det funker fett Spotify er berre så genialt og enkelt å bruke. Einaste er at eg har litt ustabilt nett, så kan skje at det stopper opp eller mister tilkobling. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tuuuuuuuusen takk! Funker strålende, endelig er jeg inne Spotify <3 Lenke til kommentar
2mmelit1 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Grunnen til at dette er gratis er jo fordi det ikke er gratis:) Det er jo bare under testing enda? Etter hva jeg har forstått så blir gratis delen stengt når alt slippes? Men uansett, betale 99 kr mnd er jo ikke ille da:P for å få tilgang til så mye musikk;) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg likte bedre konseptet til et annet program som måtte stenge ned etter hvert. Der kunne man navngi en artist eller sang og få foreslått spillelister med samme musikalske kvaliteter. Likte man ikke et forslag kunne man merke låten som nope man ikke ville høre mer, mens de man gav "thumbs-up" ble spilt oftere. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette funka som snus nå, etter du/dere fikset ny proxy. Bra jobba! Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Genialt! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg likte bedre konseptet til et annet program som måtte stenge ned etter hvert. Der kunne man navngi en artist eller sang og få foreslått spillelister med samme musikalske kvaliteter. Likte man ikke et forslag kunne man merke låten som nope man ikke ville høre mer, mens de man gav "thumbs-up" ble spilt oftere. Du tenker på pandora.com Vi ble stengt ute ja, men hvis du skaffer hotspot shield (google it), så funker det Lenke til kommentar
Craap Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Thx! Dette funker fjell, hadde blitt jævla bra hvis de inkluderte flere band! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du tenker på pandora.com Yepp! Kanskje på tide å finne fremgangsmåte til bakdøra der ja ... 8o) Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fantastisk, tusen takk!! Lenke til kommentar
JorgenStrom Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 TUSEN TAKK!!!! funker helt supert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå