Thunderhead Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lider under stadige avbrekk i internettilgangen og lurer på om det finnes et program som loggfører oppe/nedetid, tidspunkt, varighet ol. Kunne ha tenkt meg noe handfaste data når jeg kontakter internettilbyderen med problemet, da det er usannsynlig irriterende når man f.eks er i nettbanken eller bestiller vare på nettet. Har søkt litt, men finner bare program for servere som overvåker hvilke maskiner i et nettverk som er på nett og til hvilke tidspunkt, men det er ikke det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva slags router har du? Uten å være for brå, så har vel de fleste router denne funksjonen. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Det er en Linksys WRT 54G v5 Edit, fant en log inne på routeren, men den loggfører bare besøkte IP-adresser så vidt jeg kan se. Endret 30. desember 2008 av Oceanborn Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Med pingplotter kan du få en mail etter hver gang nettverket har vært nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå