Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har hatt min siden mai, og den har bare fryst en gang. Tok på den litt yttertøy og da gikk det fint. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Har hatt min siden mai, og den har bare fryst en gang. Tok på den litt yttertøy og da gikk det fint. hahahahaha... dagens:D Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fikk boxen min i Juli/August, Elite kjøpt på expert. Har ikke svikta meg så langt men har hatt et par merkelige fryser og henginger Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har hatt 2 RROD, ca halvt år sia den siste. No durer den berre så inn i legoland, ellers er den bra. Dette har den siste tida endra seg. No fryser den i heile tida, samt at dashboardet er jævlig tregt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har hatt 2 RROD, ca halvt år sia den siste. No durer den berre så inn i legoland, ellers er den bra. Dette har den siste tida endra seg. No fryser den i heile tida, samt at dashboardet er jævlig tregt. Sånn at den fryser slik at du må restarte den, eller småfryser når du bruker guideknappen? Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Må restarte kvar gong. 2 gongar det siste kvarteret no.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) hm.. Ring til microsoft og spør dem, eller spør et sted her på forumet. Edit: prøv denne *Link gjemt i posten* Endret 14. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 cassius, hvilket spill sliter du med at må restartes? tror jeg skal ringe ms en dag selv og få oppklart dette fryse-problemet mitt. boxen kjøpte jeg jo for 1 mnd siden ! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har hatt Elite siden oktober 2007. Tror jeg kun har hatt "disc unreadable" en gang - satte i discen på nytt og så var det greit. Spiller jo nå fra hardisk siden updaten kom - men mindre støy er egentlig ikke noe jeg tenker på - har jo rimelig høyt nivå på surroundanlegget allikevel :!: Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Premiumen min tok kvelden (RROD) for ett og et halvt døgn siden etter ca ett og et halvt år med tro tjeneste. RIP. Nå skal den sendes inn til Microsoft ... Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har hatt en Premium siden launch som trofast har tjent meg hittil. Kjøpt meg elite så nå skal jeg prøve å modde premium'en til å spille import-spill. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 RRoD + en del disc unreadable.. Bryr meg egentlig ikke Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 har ikke hatt noen problemer med den. jeg har bare hatt den i 2-3 måneder. eneste var at den frøs et par ganger men det var pga jeg ikke hadde satt den luftig nokk, nå har jeg flyttet den å nå funker den som gull. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 min fryser rett som det er.. aldri i dashboard da, og bare i spill. noen spill oftere enn andre, så det kan ligge noe der. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ja, i d siste har jeg hatt VELDIG mye problemer med xboxen min. den liksom bygger opp støynivået og tilslutt så får den 2 røde ringer, men det er bare å starte den på nytt 1 gang så funker den. Ikke så irriterende da, men hadde vært fint uten.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 det å innstallere gta 4 viste seg å være fatalt for meg da jeg fikk disc unreadeable 2 ganger etter installasjon, avinstallerte, spillet virket -> senere frøs det som vanlig, jeg restartet xbox 360 og vips så var harddisken ikke å finne på xboxen. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 fryser her og der i de mest intense kampene på live men tar det med et smill ettersom jeg får pusten tilbake. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Aldri hatt noen nevneverdige problemer annet enn at Elite'n som jeg kjøpte forrige høst (07) fikk RROD for et par uker siden. Går bra, though, siden jeg har en reservebox og har sendt den inn, uten å måtte ringe noen eller betale en krone! Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 GTA 4, Fallout 3 og Oblivion funker ikke. Sykt kjipt, men jeg kan leve med det. Sistnevnte spill har jeg spilt på pc uansett. Ja, det er 360`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå