Colin. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjøpte min 360 Premium noen måneder etter release. Fungert som forventet. Før NXE-updaten, så kunne jeg av og til oppleve frysing ved at dashbordet låste seg i noen sekunder, men det er over nå ettersom NXE er ute. Har hatt "RROD" 3 ganger. 360-en var heldigvis sterk nok til å bekjempe denne sykdommen hver gang. Dvs, aldri sendt den inn til reperasjon eller noe. Er meget fornøyd med min 360. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har hatt 2 RROD, ca halvt år sia den siste. No durer den berre så inn i legoland, ellers er den bra. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Fikk min til jul i fjor. har fryst noen 2-5 ganger, ellers ikke noe problemer. men ikke hatt noen problemer etter NXE Endret 4. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjøpte min høsten i fjor, hengt seg litt før nxe, men aldri hatt noen problemmer etterpå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Liker ikke at 360'n bråker så mye altså. Det er en stor nedtur når du skal spille. *FFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*. Har ikke hatt noen RROD enda, men den klikker en gang i mellom. Det kan ha noe å gjøre med at jeg har endel riper på platene mine. Noen ganger når jeg skal spille Forza 2 kommer det: Can't play this DVD elns. Da tar jeg ut plata og setter den inn igjen, så funker det fint. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den bråker vel ikke så mye hvis du innstalerer spillene dine eller? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvis du har NXE oppdateringen så kan du innstalere spillene dine på harddisken og da bråker ikke dvd spilleren så da bråker boxen mye mindre Endret 4. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du har NXE oppdateringen så kan du innstalere spillene dine på harddisken og da bråker ikke dvd spilleren så da bråker boxen mye mindre Stilig. Det visste jeg ikke! Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) når du putter inn Cden går du på my xbox der ser du et bilde av spillet, da trykker du på Y og velgr instaler til hardisk eller noe lignende. du må fortsatt ha cden i men da bråker det ikke Endret 4. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Og det vil bli raskere loading på de fleste spillene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mm. men tar litt plass da..4-8 gb per spill eller noe Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har hatt min 360 siden release 2 desember 2005 Eneste negative jeg har å si er at den fryser av og til, men det har ingen betydning Blir nok å kjøpe en arcade snart, når Jasper`n tar over de gamle Vil så gjerne ha hdmi Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har hatt min siden release og i midten av desember tok dessverre boxen kvelden. Fått esken fra UPS og skal nå sende den til reparasjon i Tyskland. Litt uvant å være uten xbox. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Aldri hatt noen problemer, så jeg er fornøyd^^ Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har ingen problemer med min, og en kompis av meg sin har gått smertefritt i 2 år elns Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%... Har du sjekket om den er oppripet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%... Har du sjekket om den er oppripet? Den er temmelig oppripet. Har tatt den flere ganger i den fixe riper maskinen for å hindre spillet i å klikke før jeg har kommet inn til menyen. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Min første xbox fikk RRoD etter nesten 2 år,feilfri før dette.Den andre fikk RRoD etter kun 13 mnd.Men jeg gamer mye,kan ofte bli 24t i strekk på det verste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå