Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har jeg influensa?

LøperFraVevelstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal fortelle alle mine symptomer:

jeg er ekkel i magen, den lager lyder avogtil, og ganske lette smerter er...

har vondt på høyresiden av korsryggen, føler meg trøtt og slapp og veldig ør, dunker litt i hodet.

arrgh..føler meg som en dritt...

Symptomene begynner plutselig. Du får feber, hodepine og vondt i muskler og ledd. Tett nese, sår hals, hoste og sviende ubehag i brystkassa bak brystbeinet er også vanlig. Matlysten forsvinner, og noen får magesmerter og oppkast, særlig barn.

Er nok noen symptomer her som stemmer ja...

Kilde: Lommelegen.no

Endret av =Pan Am=
Lenke til kommentar

Noen magisk kur finnes neppe...

Influensamedisinene Relenza og Tamiflu er nye våpen i kampen mot influensa. De kan redusere tiden du er syk, men forutsetningen er at du begynner å ta dem tidlig nok!

Ro og hvile er også vesentlig. Rikelige mengder vann hvis feber oppstår.

Endret av =Pan Am=
Lenke til kommentar
Om du hadde influensa for 2 år sidan er du immun mot årets influensa. Men det vil ta litt tid for immunforsvaret å bryte ned alle viruscellene, så det kan hende det er det du har.

jeg hadde influensa for 1 måned siden, i to dager! hadde feber som faen, men etter 2 dager var jeg oppe og gikk.

men nå ser det mye verre ut. har symptomer jeg ikke hadde da, for en måned siden...snakker da om smerter i magen og muskler..

Lenke til kommentar

Om du har influensa no hadde du ikkje influensa sist gång. Då skal kroppen være immun.'

Grunnen til at eg nemnar influensaen for 2 år sidan er at den er ganske lik i struktur som årets, og når årets virus kjem vil kroppen då hugse dette, og kunne sette i gång tiltaka for å gjerne antigenet (viruset) med ein gång.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

om du tenker på DAGENS ulumskheter, så joda..var på familieselskap for 2 dager siden, og GOODT mulig at det var mye sykdommer ute og gikk der.

spiste blant annet sånn buffet, der sansynligvis mange har vært og rørt på maten jeg spiste.

jeg burde innsett detselv, det kan være derfor jeg er syk:P

men jeg har tatt ett glohett bad, og jeg føler meg hvertfall en god del friskere :) vi får se^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...