LøperFraVevelstad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) jeg skal fortelle alle mine symptomer: jeg er ekkel i magen, den lager lyder avogtil, og ganske lette smerter er... har vondt på høyresiden av korsryggen, føler meg trøtt og slapp og veldig ør, dunker litt i hodet. arrgh..føler meg som en dritt... Endret 29. desember 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) jeg skal fortelle alle mine symptomer:jeg er ekkel i magen, den lager lyder avogtil, og ganske lette smerter er... har vondt på høyresiden av korsryggen, føler meg trøtt og slapp og veldig ør, dunker litt i hodet. arrgh..føler meg som en dritt... Symptomene begynner plutselig. Du får feber, hodepine og vondt i muskler og ledd. Tett nese, sår hals, hoste og sviende ubehag i brystkassa bak brystbeinet er også vanlig. Matlysten forsvinner, og noen får magesmerter og oppkast, særlig barn. Er nok noen symptomer her som stemmer ja... Kilde: Lommelegen.no Endret 29. desember 2008 av =Pan Am= Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 eneste symptomer jeg har er smerte i muskler/ledd og magen.. faen, jeg kan ikke bli syk nå! fins det noen magisk kur for influensa? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Noen magisk kur finnes neppe... Influensamedisinene Relenza og Tamiflu er nye våpen i kampen mot influensa. De kan redusere tiden du er syk, men forutsetningen er at du begynner å ta dem tidlig nok! Ro og hvile er også vesentlig. Rikelige mengder vann hvis feber oppstår. Endret 29. desember 2008 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Om du hadde influensa for 2 år sidan er du immun mot årets influensa. Men det vil ta litt tid for immunforsvaret å bryte ned alle viruscellene, så det kan hende det er det du har. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Om du hadde influensa for 2 år sidan er du immun mot årets influensa. Men det vil ta litt tid for immunforsvaret å bryte ned alle viruscellene, så det kan hende det er det du har. jeg hadde influensa for 1 måned siden, i to dager! hadde feber som faen, men etter 2 dager var jeg oppe og gikk. men nå ser det mye verre ut. har symptomer jeg ikke hadde da, for en måned siden...snakker da om smerter i magen og muskler.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Om du har influensa no hadde du ikkje influensa sist gång. Då skal kroppen være immun.' Grunnen til at eg nemnar influensaen for 2 år sidan er at den er ganske lik i struktur som årets, og når årets virus kjem vil kroppen då hugse dette, og kunne sette i gång tiltaka for å gjerne antigenet (viruset) med ein gång. Endret 29. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) men har du noen formening om hva det var da? jeg var helt utslått, tok meg 10 minutter og 3 pauser å gå på do, og var svett så jeg kunne tørke masse vann av brystkassen om morgenen....hele dyna lukta svett og var helt fuktig om morgenen også.. Endret 29. desember 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Åt du noko rart i dagane før? Utsatt for uvanlege forhald? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 om du tenker på DAGENS ulumskheter, så joda..var på familieselskap for 2 dager siden, og GOODT mulig at det var mye sykdommer ute og gikk der. spiste blant annet sånn buffet, der sansynligvis mange har vært og rørt på maten jeg spiste. jeg burde innsett detselv, det kan være derfor jeg er syk:P men jeg har tatt ett glohett bad, og jeg føler meg hvertfall en god del friskere vi får se^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, du kan nok ikkje gjere så mykje anna enn å vente. God bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå