Grado225 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I hvilken grad skal man høre støy fra et slikt objektiv når man fokuserer? Skal objektivet være fullstendig stillegående eller vil fotografen naturlig høre lyden fra USM motoren når det fotograferes i et stille rom? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er ikke 100% stillegående selv om det er USM nei. Og i tillegg har objetivet ditt IS som støyer ytterligere. Lenke til kommentar
Grado225 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det er ikke 100% stillegående selv om det er USM nei. Og i tillegg har objetivet ditt IS som støyer ytterligere. Takk for tilbakemeldingen. Jeg har akkurat gått til anskaffelse av et slikt objektiv og jeg må si at kvaliteten er formidabel. Jeg får jo enkelt bra bilder innendørs uten blits, selv på f4. Jeg har derimot aldri hatt et IS USM objektiv før og jeg hører noe lyd når jeg fokuserer. Men det skal nok være slik og så lenge bildene blir så bra er det jo bare gøy. Endret 29. desember 2008 av Grado225 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå