kimman Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har prøvd å sett litt rundt etter slike undertøy som mange spillere i premier leauge bruker for tiden. Hva heter de type undertøy egentlig? Og om noen som vet hvor jeg kan få tak i slike i oslo-området eller på internett? Gjerne de med hull til tommelen slik som han her har Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Torshov tror jeg har det. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har sett der, men de var utsolgt for undertøy. Og for det andre har de ikke sånne som har med hull for tommel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor skal du ha med slik som går over tommelen egentlig? oO Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Mer behagelig.. Men du fikk faktisk meg til å tenke meg om og innså nå at det egentlig ikke spiller noe rolle.. hehe.. Endret 30. desember 2008 av kimman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Kan da kanskje være kjekt at det forhindrer at undertøyet sklir oppover armen når en holder på men som oftest så er det da en eller annen form for strikk i enden så det sitter fast Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Var det jeg tenkte først på, men jeg tviler på at de uten hull for tommelen skulle skli oppover armen.. Ser at det er lite respons her, så jeg får prøve å bare lete videre på egen hånd Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Ser ut til å være helt vanlige supertrøyer ala HH Dry. Greia med hullet til tommelen er at det er pulsvarmere. Sjekk ut forskjellige sportsforetninger så finner du noe du er ute etter. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Under armour og Nike har slike, både lyskevarmere/boxere og overdeler.. Du kan se Unisport, torr de skal ha det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå