manet44 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Skal ha meg noen høyttalere til litt musikkbruk, tv og pc. Har en gammel forsterker hjemme som er litt sliten, men den virker nå enda, så jeg tenker å bruke den. Har sett på disse: http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm Forsterkeren jeg har: Fisher CA-2030 8 ohm, 200w, 50hz Er det brukbart? Endret 29. desember 2008 av acido Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg anbefaler VARMT Dynavoice F6 som koster ca. 1000,- og har fått 10/10 hos Lyd&Bilde. Fantastisk lyd til prisen - har selv ett par og er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skal du kjøpe nytt er det utrolig lite å velge i blant denne prisklassen.. F6 er vel et av de få alternativene. De låter overhodet ikke bra, men de låter greit med tanke på at du knapt nok får noen så billige gulvstående høyttalere. Jeg ville helt klart tittet på bruktmarkedet først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå