w00pla Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 http://www.nerdvika.net/~magnus/kofferten/ Der finner dere min... Har vært up'n running siden i fjor sommer. Den brukes til å kjøre div. dedikerte servere og slikt. Den inneholder forresten: -AMD K6-2 450 -80mm vifte (clas ohlson) -AOpen AX59pro (hovedkort) -128MB RAM -WinXP PRO på en 60GB WD som var ny da den ble skrudd fast i den nye strømforsyninga (micro ATX) som mista garantien da jeg åpnet den for å borre hull i den. -realVNC (fjernkontroll via nettverket) -Voodoo Banshee -C-media CM8738 brikke på et eller annet lydkort fra clas ohlson -tastatur fra clas ohlson -tracball fra clas ohlson -ATA100 kontroller (promise) -SMC EZ card (nettverkskort, 10/100) -en kjøleribbe jeg ikke husker navnet på. Og JA, det har vært gjort mange ganger før.... En kamerat av meg bygde en omtrent samtidig (men så kortsluttet HK'et hans; den hadde forresten en PII266 som gikk på 500 med peltier og luftkjøling) Funker fett på LAN, men det var mye som måtte gjøres for å få plass til alt. PGA stort skjermkort måtte tastaturet innfelles i lokket (samt snitte vekk litt plass på kanten og under - endte tilslutt opp med å måtte kjøpe et nytt tastatur). Kofferten er forrresten kjøpt på clas ohlson. Det heter "servicekoffert" og koster rundt 350-400 hvis jeg ikke husker helt feil. Men vil ikke anbefale denne kofferten. Det er som noen observante personer sikkert ser på bildene treverk i den, kledd med aluminium på utsiden og stoff på innsiden. Derfor er det forsterkning i lokket på min (når man borrer hull vet du....). Vil anbefale alle som er på jakt etter en slik koffert å velge en som er i rent metall (de brukte en slik i en artikkel på en svensk side, det var posta til den artikkelen på forsida til ocshoot.no i fjorhøst tror jeg) ["LAN-burk"] PS.: Tenk nøye gjennom plassering osv. har sett mange som har slitt med å bomme på hullen til I/O (som var borret før standoffs ble satt inn) CD-rom'en er også stealthmoddet siden det ser "litt" bedre ut pga. av plasseringen av den. Bryterne er loddet fast på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå