crazypc Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Etter å ha googlet rundt og søkt i forumet, så jeg meg nødt til å legge en tråd her. Jeg får ikke addet cheats'ene til Tony Hawk's Project 8 på 360'n min. Går inn på hovedmenyen, options, loader mitt spill, så cheats, så save. Når jeg går inn på career og begynner spillet, finner jeg ikke cheats'ene på lista mi... Takker for alle råd! crazypc Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Bare sånn i tilfelle.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kanskje du faktisk må trykke kodene hver gang du starter spillet? Bare en tanke. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Med en gang jeg har addet kodene(prøvde først med en og en), går jeg til spillet og går så på career, skater options og deretter cheats, hvor kodene skal være lista opp. Helt tomt der... Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det er vel ikke det kravet at man må fullføre training mode først? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Han kan da jukse akkurat så mye han selv vil i singleplayerspill? Soesielt da utvikleren har lagt til koder til spillet. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg bad om hjelp til å adde cheats til spillet, ikke en preken om at "det er tull å jukse" osv... "Jukser" kun i career-mode, ja. Endret 1. januar 2009 av crazypc Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tingen med cheats er vel ikke at de blir værende. Men nytes når du taster de inn, og frem til du avslutter spillet. Om du skal cheate, er det beste å gjøre det lenge om gangen. Birger Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har Underground 2 på PC'en, der kunne jeg enkelt taste inn cheatsene og velge bort dem om jeg ikke ville bruke dem, men de lå gjemt et sted i tilfelle... Rart at det skal være annerledes med Project 8. Endret 2. januar 2009 av crazypc Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er jo forskjellige spill. Og de er til forskjellige platfomer. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Siden det er samme produsent burde det vel være lik fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå