Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For stor penis?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er mange som lurer på om de har for liten kuk. Jeg lurer på om jeg har for stor. 17-18 cm lang og 14-15 cm tykk. Jeg er 14 år.

Jeg har jo hørt at det er hvordan man bruker utstyret som teller når det gjelder mindre pikker men når det er større da? Får jeg aldri muligheten til å bunne osv. fordi jeg har for stor kuk? Det ville vært fryktelig grusomt.

Føler meg egentlig temmelig dum nå men det er seriøst...

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ettan_*

Chill, en kompis av meg har 21-22 cm lang og 20 cm i omkrets. Og han bunner dama si som bare det, selv om jeg mener å ha hørt at en gjennomsnittlig vagina er 13 cm dyp... Men det er i alle fall ikke noe problem for dem. Men man må selvfølgelig være forsiktig med enkelte stillinger, f eks doggy.

Lenke til kommentar
Alle spørsmål knyttet til kjønnsykdommer, tissemenner, vaginaer, trang forhud, kukost, omskjæring, graviditet, sterilitet, blod i sæd og svulster i kroppsåpningene hører hjemme i helse-delen av forumet og ikke i Sex og Samliv.

= Feilposting.

On Topic. Tror dne ikke blir så mye større.

Lenke til kommentar

Fotografen: Det skal du ikke si, han er bare 14. Ingen grunn til at den ikke skulle vokse mer.

Men du har nok ikke noe å bekymre deg for.. tykkelse vil du nok finne få jenter som klager over (bortsett fra analsex) og lengden er helt uproblematisk. Har samme lengde selv og har svært sjelden kommet borti jenter hvor den har vært et problem. For det meste må du over 20 iallefall før det kan bli et problem.

Lenke til kommentar
Det er mange som lurer på om de har for liten kuk. Jeg lurer på om jeg har for stor. 17-18 cm lang og 14-15 cm tykk. Jeg er 14 år.

Jeg har jo hørt at det er hvordan man bruker utstyret som teller når det gjelder mindre pikker men når det er større da? Får jeg aldri muligheten til å bunne osv. fordi jeg har for stor kuk? Det ville vært fryktelig grusomt.

Takker for svar.

Er ikke noe spesielt stort.

Ja du får mulighet til å bunne, faktisk bedre enn de med små penis ;) .

Lenke til kommentar

Det er ganske mange jenter som ikke liker stort for det gjør vondt. Mange jenter liker ikke stort. Mange liker stort.

Det er veldig individuelt hva man liker av størrelse...Jenter og er forskjellig, noen er veldig stram og da er stort ikke det mest behagelige. Noen er så utvidet at stort er å foretrekke.

Ikke noe fasit på dette....Men når den tid kommer så er det en ganske god mulighet for å finne en dame som tar deg for den du er......

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg er på samme alder som deg (+1 år) og har 17 cm (Sist jeg målte) og kjenner flere som har i samme klasse tror ikke du skal bekymre deg jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_dwd_*
"Chill, en kompis av meg har 21-22 cm lang og 20 cm i omkrets."

-----------------------

Tydeligvis en god kompis ;-)

Hahahaha

hahahaah

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Tissen din er helt grei, men 14 cm tykk? Håper du mener omkrets :p

Mulig jeg er litt trøtt og ikke klarer og tenkte helt klart, med 14-15 cm tykk? Er ikke det jævlig mye?

Hvis du går ut i fra at det er omkrets, noe jeg egentlig tror det er, så er det vel ca normalt. Eksen min hadde noe og 17 i omkrets (det var litt for stort ;p)

Man bunner fint med 20 + pikk. Gjennomsnittsomkretsen i Norge er vel på 13.5 cm.

Nei, er nok litt mer, men er ganske vanskelig å fastslå. Gjennomsnitter er vel mellom 12 og 18 kan man vel si :)

Gjennomsnittsomkrets på 12-18? Det var et litt stort spenn. Gjennomsnittslengde er vel på 13-16 cm, og jeg vil egentlig tro at tykkelse varierer mindre enn lengde. når man kommer opp i ca 17 cm omkrets begynner det å bli litt stort liksom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...