Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hei og hopp! Her er jeg igjen og minner om at Den Store FyrverkeriTråden for rundt ett år siden bli flyttet fra OT Baren til Hobbyer og fikk det fengende navnet: "Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN". Sier ifra til dere som leter slik at ikke hønsehjerner oppretter nye tråder Godt Nyttår! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515379 Endret 29. desember 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må virkelig si meg forbannet på en ting, og det er det at de skal faen meg begynne med salg av jule ting og tang i midten av November, mens all fyrverkeri stuff skal de dra så langt inn mot nyttårsaften at det ikke skal være mulig. Bare ren forbannelse. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Ikke bare deg som føler det samme La oss holde denne tråden oppe og la moderatorene tåle litt bumping frem til nyttår Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må virkelig si meg forbannet på en ting, og det er det at de skal faen meg begynne med salg av jule ting og tang i midten av November, mens all fyrverkeri stuff skal de dra så langt inn mot nyttårsaften at det ikke skal være mulig. Bare ren forbannelse. Sikkert som å banne i kirka, men de siste årene har vært deilige. Ikke noe drittunger med raketter/hylere fra 1. desember. Fortsatt mulig å få post helt frem til jul uten å finne postkassen utbrent av moro-fyrverkeri. Er man glad i fyrverkeri så greier man å vente til 27. eller 30. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Huff, det skjedde med naboen...på sommeren! Tror jeg vet hvem som gjorde det å... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja var en jævel unge her også som tok knekken på hele postkassen. Jagde kiddn til fjells. Endte med at både Røde Kors og hjelpemannskaper måtte lete etter han. Turte ikke å komme ned igjen - Like greit. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Haha, koselig historie Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 En liten BUMP på lille-nyttårsaften Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 BUMP og Godt Nyttår folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå