Glassflasken Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 siden sticky tråden ikke er aktiv mer -. - skriver jeg detete her: jeg leter etter ett klipp der det er en gutt som sitter på pcen så sier han til en jente - Hvem er du? - jeg? husker du ikke meg, jeg er den søte jenta fra festen vet du. - åja du ja.. - du kunne vel ikke vise tigerskinnet ditt på webcam?? - jo vel jeg kunne det.. har du web cam elleR? - nei men jeg kan lete så kler han av seg og brysker seg med "musklene" sine, til slutt står han i underbuksa så sier hun: Vent jeg fant camet mitt. vent litt da. så når di ser hverandre sitter det 5-6 gutter og ler av han så sier han. DRITTSEKKER!! Noen som har den? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så en lignende film med en flokk gutter og ett utvalgt offer. Gjengen hadde selvsakt appelsiner under toppen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 siden sticky tråden ikke er aktiv mer -. - skriver jeg detete her: jeg leter etter ett klipp der det er en gutt som sitter på pcen så sier han til en jente - Hvem er du? - jeg? husker du ikke meg, jeg er den søte jenta fra festen vet du. - åja du ja.. - du kunne vel ikke vise tigerskinnet ditt på webcam?? - jo vel jeg kunne det.. har du web cam elleR? - nei men jeg kan lete så kler han av seg og brysker seg med "musklene" sine, til slutt står han i underbuksa så sier hun: Vent jeg fant camet mitt. vent litt da. så når di ser hverandre sitter det 5-6 gutter og ler av han så sier han. DRITTSEKKER!! Noen som har den? Vet ikke hva for et klipp du snakker om, men jeg har gjort det flere ganger selv, på skolen.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, hørtes litt morsomt ut, igrunn. Men ikke sett den selv Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 ja den er driiit kul poster den om jeg finner den =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå