Znaky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har lastet mobile xt med city navigator til minnekortet. Etter jeg gjorde det lasta jeg over topo pro kart over bergen. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke kan søke på gater og slikt? Jeg har 2 maps. vanlig base road map og det topo pro kartet vises der hvor man ser gjennom kartsett. Har ikke noe mapsource knapp. Hvordan kan jeg få søkt på gater og slikt så den blir mer "komplett" ? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vet ikke hvordan du overførte kartene til enhet, men brukte du Mapsource så må du overføre alle kartene samtidig. Se bildet, dette bildet får du når du har overført flere kart, City Navigator må være synlig for å kunne søke på adresser, mm. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Vet ikke hvordan du overførte kartene til enhet, men brukte du Mapsource så må du overføre alle kartene samtidig.Se bildet, dette bildet får du når du har overført flere kart, City Navigator må være synlig for å kunne søke på adresser, mm. Jeg brukte mapsource. Jeg får ikke opp city navigator på filename eller noe lignende på bildet ditt. Er city navigator et kart på en måte? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, CN er et bilkart. Sjekk linken, en fin veiledning: http://www8.garmin.com/cartography/mapsourceTutorial.html Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Problemet mitt her ligger i det at Garmin Mobile XT programmet og CN var i samme mappe som jeg bare overførte til minnekortet. Hvordan kan jeg få CN og topo kart til å funke? Hvordan kan jeg evt overføre kart, hvis jeg ikke kan bruke mapsource siden det da fjerner CN ser det ut som? :S Kan jeg få CN til å komme i mapsource? Jeg prøvde på det men ikke ikke sett kartet noe sted, eller filen eller hva jeg skal se Må se den tutorialen når jeg kommer hjem. Sitter på hytta ser du. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sitter på hytta ser du. Heldig er du, kos deg Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Sitter på hytta ser du. Heldig er du, kos deg Jo, takk Men det hjalp meg ikke så mye mer egentlig Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Går det an å overføre kart uten mapsource? Siden CN ligger i mappe med Garmin. Så får ikke overført topokartene :s Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Du kan prøve å overføre Topokart fra MS til en minnebrikke du har liggende, da får du en fil som heter "gmapsupp.img". Den filen kopierer du til enhet, der du ikke har de andre kartene liggende, du får altså 2 filer med navn "gmapsupp.img", en på internminne og en på brikken. Da skal dem bli synlig under "kartsett" på Garmin XT. Endret 3. januar 2009 av asbhegge Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Du kan prøve å overføre Topokart fra MS til en minnebrikke du har liggende, da får du en fil som heter "gmapsupp.img".Den filen kopierer du til enhet, der du ikke har de andre kartene liggende, du får altså 2 filer med navn "gmapsupp.img", en på internminne og en på brikken. Da skal dem bli synlig under "kartsett" på Garmin XT. Kartene mine er 1 mappe for hver by. Inni mappa, er det masse forskjellige filer. img, cab, exe osv. Sitter litt fast her :S Lenke til kommentar
Jenag01 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 kjøpe mobil fra polne bilig jævli billig Lenke til kommentar
Terje_HTC Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har lastet mobile xt med city navigator til minnekortet. Etter jeg gjorde det lasta jeg over topo pro kart over bergen. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke kan søke på gater og slikt? Jeg har 2 maps. vanlig base road map og det topo pro kartet vises der hvor man ser gjennom kartsett. Har ikke noe mapsource knapp. Hvordan kan jeg få søkt på gater og slikt så den blir mer "komplett" ? hvor fikk du lasta ned mobile xt CN ? Eller kjøpt det? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har lastet mobile xt med city navigator til minnekortet. Etter jeg gjorde det lasta jeg over topo pro kart over bergen. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke kan søke på gater og slikt? Jeg har 2 maps. vanlig base road map og det topo pro kartet vises der hvor man ser gjennom kartsett. Har ikke noe mapsource knapp. Hvordan kan jeg få søkt på gater og slikt så den blir mer "komplett" ? hvor fikk du lasta ned mobile xt CN ? Eller kjøpt det? Han mener at han har lastet det inn i minnekortet og ikke lastet den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå