NeiTakk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) AVSLUTTET Endret 12. januar 2009 av Lenari Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Teknisk ikke så verst. Det øverste bildet har litt for mye momenter i bildet som gjør det vanskelig å la blikket falle. F.eks har du broen med med lysene i buene som leder mot høyre inn i mørket, det ultimate hadde vært om dette da ledet til noe annet som kunne fange blikket. Og så enda lengre til høyre har du en liten bygning som i selv vekket litt oppmerksomhet men ikke makter mot de andre byggverkene i bildet. Med andre ord prøver du å få med så mye som mulig i ett bildet, men som jeg liker å kalle, blir jeg rastløs når ikke bildet har en plan ala la blikket bli ledet av motivene/linjer f.eks. Bildet nr 2 er derfor bedre fordi jeg mener at du har begrenset deg til kun to byggverk, lett gjenkjennelig fordi som kan dette. Men heller ikke her blir det helt riktig. Mest fordi broen fremdels villeder og de to "motivene" konkurrerer mot hverandre på en måte. Jeg ville kanskje prøvd en annen vinkel, med f.eks bare deler av broen og palasset. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 helt enig med inc.. her er det for mye som kjemper om oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå