pululf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Shit. Da er du bra myk! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Unormalt nei? Om du finner det underholdende/godt, så er det vel ikke noe galt? =] Men hvordan går det utover nakke/rygg da? Lenke til kommentar
preje Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Svelger du, eller tar du ladningen i trynet? :!: Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg foretrekker å gå på do, vet ikke hva trådstarter gjør. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette fenomenet heter autofellatio og er ikke helt ukjent. I følge engelsk wikipedia har Alfred Kinsey og en amerikansk biolog antatt at kun 1 % av alle menn har kombinasjonen myk rygg og lang nok penis til å kunne gjøre dette, så det er absolutt ikke normalt. Men blant de mennene som kan det og vet om det, tror jeg det absolutt er normalt. Og det er blitt tatt opp mange ganger både på forumet og av komikere at om alle menn kunne suge seg selv, hadde de ikke hatt så mye annet å gjøre. Wiki! Det er ikke noe galt i det, det er bare runking på en annen måte. Derfor kan det heller ikke på noen måte kalles homoseksuelt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) American biologist Craig Bartle and Alfred Charles Kinsey reported that fewer than 1% of men can successfully orally contact their own penis. Du er altså ikke normal, siden det er relativt få menn som er i stand til å gjøre det. Men... Normalt kan jo være så mye annet enn bare tall. edit: faen, Yoshi var raskere enn meg. Endret 29. desember 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eg er meget imponert over at du i det heile klarar dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 heldiggris Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei. Jeg er en svært myk person, vært det lenge. Fant ut for 1 år siden at jeg kunne suge meg selv, og etter det har jeg ikke klart å slutte. Det er en fantastisk følelse. Jeg føler skitten, unormal. Er jeg unormal?? Nei unormal er du sikkert ikke, men du har en mye mykere kropp en gjennomsnittet for landets befolkning forøvrig, foruten det`kan det se ut som du er en ensom person.... Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er litt uenig. Jeg mener at å suge seg selv er ekkelt. Og ja, det er unormalt, for det er ikke mange andre som klarer det, og om jeg kunne ville jeg aldri gjort det. Bare det å få sæd i munnen gjør meg kvalm. Men om du trives med det gjør du for all del det. Men jeg ville ventet til jeg hadde fått en dame som kunne gjøre det. : p Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Misunner deg trådstarter Du er i høyeste grad unormal, etter som det ikke er mange som har et sånt talent. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Normalt og vanlig trenger ikke nødvendigvis være det samme. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var det ikke Marilyn Manson som fikk ryggen operert på et vis slik at han kunne suge seg selv? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var det ikke Marilyn Manson som fikk ryggen operert på et vis slik at han kunne suge seg selv? Fjerna vel et ribbein så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 marylin Manson er rett og slett rå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Normalt og vanlig trenger ikke nødvendigvis være det samme. Tatt fra UiOs internettordliste som følger offisiell rettskriving: II norma'l a1 (lat. normalis 'laget etter vinkelmål, vinkelrett') 1 regelrett, gjengs, vanlig, gjennomsnittlig følge n- framgangsmåte / n- nedbørmengde / adv: etter fem minutter pustet hun n-t igjen 2 som har fulle åndsevner, tilregnelig han er ikke helt n- Nei, men når normalt og vanlig ikke er det samme, er det snakk om å ha fulle åndsevner, og selv da er jo forskjellen temmelig vag. Så med mindre du mener at en som utøver autofellatio ikke har fulle åndsevner, er det ikke nødvendig å henge seg opp i forskjellen på vanlig og normal. Akkurat det der med Marilyn Manson har jeg hørt så mange ganger at jeg vil ha kildehenvisning før jeg tror på det. Meget populær historie, men jeg tror den kan avblåses som vandrehistorie. Fyren er jo gift med en sex-bomb. Jeg er litt uenig. Jeg mener at å suge seg selv er ekkelt. Og ja, det er unormalt, for det er ikke mange andre som klarer det, og om jeg kunne ville jeg aldri gjort det. Bare det å få sæd i munnen gjør meg kvalm. Men om du trives med det gjør du for all del det. Men jeg ville ventet til jeg hadde fått en dame som kunne gjøre det. : p ... og dama di må ta spruten i munnen hver gang? o.O Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvem hadde ikke gjort det hvis man hadde sjangsen? Husker jeg leste i en tegnesiere for noen år siden(husker ikke hvilken) og da er det en som prøver å suge selv, men så blir han sittende fast "inni" seg selv, og da kommr han inn i stua og spør etter skohornet :rofl: Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei, men hva har det med saken å gjøre? Under normal onani eller samleie så komme det ofte litt sæd uansett, trenger ikke å være spruten. Lenke til kommentar
Gjest Gjest gjest jess Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lucky pig! Greide dette selv når jeg gikk i sjuende/åttende, men er langt fra så myk nå lenger Var så mye stress, så gjorde det bare en to-tre ganger Bedre å få dama til å gjøre det for meg nå Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Akkurat det der med Marilyn Manson har jeg hørt så mange ganger at jeg vil ha kildehenvisning før jeg tror på det. Meget populær historie, men jeg tror den kan avblåses som vandrehistorie. Fyren er jo gift med en sex-bomb. Akkurat det jeg også tenkte, så tok et kjapt søk og fant denne som avbekrefter ryktet - http://www.snopes.com/horrors/vanities/ribs.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg