Tr. H Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Databutikken.com har nå tatt bort 800lci med flere fra den norske webshopen. Betyr det at de har sluttet å selge disse produktene til Norge? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Eneste forskjellene på norsk og svensk tastatur er jo at ä, ö, å, er skrevet på tasten sånn som jeg skrev der. De er fortsatt på samme sted på tastaturet så det er jo egentlig så og si ingen forskjell fra det norske tastaturet. I tillegg ligger er | tegnet bytta ut med §. Dette gjelder vel og merke på mitt svenske keytronic tastatur. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 nå har databutikken besluttet "vi skall tyvärr inte sälja den datorn till Norska kunder"... Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det var synd! Prisen var nesten for god til å være sann. Noen som rakk å bestille? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vanvittig irriterende! Samme dag som man får vite at det faktisk går an å skifte tastatur, fjerner Databutikken maskinene fra sortimentet... :x Hej, Du kan skicka in den och få tastaturet utbytt mot ett Norskt Jag / vi behöver då serienummer, inköpsdatum samt ditt namn+ adress, så får du ett RMA nummer i retur, vilket ska följa med datorn in till servicecentret. Meddelar då också adressen dit den ska skickas. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ...men hva er poenget med å fjerne dem? For stor etterspørsel? Snodig opplegg. Lenke til kommentar
monnee Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har mottatt min 803cl for noen dager siden, og den er strålende. Men det er desverre ikke bluetooth... Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 kult, har du testet den? hva får du i 3dmark01 ? blir skjermen lysere om du bruker AC strøm? og ikke mist.. støyer den mye? Lenke til kommentar
ols Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 monnee: Et spørsmål. Er viften snar til å komme på? Slik at den ikke er så stille som man venter av en centrino. En bruker på comp.sys.laptop klaget nylig på dette. Viften kommer på unødig og står og blåser kaldluft. Han virker nesten fortvilet. Jeg forstår ham, for meg er det nesten en hovedsak å ha en støyfri maskin. Men man lurer jo på om han kanskje har fått en defekt maskin eller noe... sitat: Although the fan kicks-in as soon as you start processor-intensive application/game, it's unnecessary. The air flow is cool. The bottom of unit is cool too. I was never able to make it hot enough even when compressing video to MPEG-2 for 3 hours straight. But I hate that fan. I'll see if I can find software to change the condition when it starts. (A. Boukirov). Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Er så mye nytt på bærbarmarkedet nå at jeg er glad at jeg ikke skal kjøpe meg bærbar og kaste ut stasjonær før etter sommeren... Denne Acer er ikke så helt uinteressant heller ;P Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
monnee Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har ikke testet den med 3d-mark ennå(altfor mye jobbing for tiden...). Men det jeg kan si er at viften er veldig bra. Skrur seg sjelden på, og kun for meget korte perioder, under krevende oppgaver. Må være et dårlig ex. som er nevnt før her. Skjermen er kjempebra, ufattelig klar skrift under 1400x1050 oppløsningen. Men det er like bra under andre oppløsninger(feks spill) Sim City 4 spiller som et uvær!!! Tastaturet er kjempebra. Kan egentlig ikke si noe negativt om denne bærbare her!!! Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 jeg har forøvrig skrevet epost til mpx.no for å høre hvorfor dem tar så mye mer betalt en svenskene... er norsk utgave av tastaturet og winxp så mye dyrere?... dem er jo stort sett like på pris på alle andre produkter...(i alle fall konkurransedyktige). ... er enig i at svensk xp er uviktig, for det finnes luretriks for å fikse det... men tastaturet er værre ja... må til med klisterlapper da evt jeg oppfordrer forresten andre til sende epost angående acer 800lci til mpx.no også, kansje dem gir etter for overprisingen... jeg har nå fått svar: <i> "Valuta forskjellen og at svenskene har kjørt prisene i bånn pga at de ikke har nådd sine mål hittil i år. I tillegg så er ikke databutikken de som tar mest margin i bransjen. Dette tilsammen utgjør i all hovedsak differansen. Som nevnt så får kunden Svensk OS og tastatur + dårligere garantibetingelser. "</i> Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Virker ikke som om mpx har tenkt å skru ned prisen med det første, nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå